Citroen osvežio popularni C3

12. Feb 2020

Citroen C3Citroen C3Citroen C3


Citroen je predstavio aktuelnu generaciju popularnog modela C3 u junu 2016. godine, a prodaja je počela nekoliko meseci kasnije i do sada je prodato više od 750.000 automobila. Francuska kompanija prateći konkurenciju koja ne zaostaje i već je lansirala nove modele i generacije svojih automobila, odlučila je da je vreme za doterivanje svog najprodavanijeg modela.

Prodajni rezultati pokazali su izraženu potražnju za ovim malim kompaktom, koji je u ovom trenutku najpopularniji model Citroena, očekivalo se blago ulepšavanje. Kada se radi o modelu koji se uspešno prodaje, proizvođači oprezno pristupaju redizajnu ne želeći da preteraju u promenama i dovedu u pitanje njegovu privlačnost. Tako je bilo i sa ovim malim Citroenom, može da se primeti da su promene umerene i dopadljive. Novi Citroen C3 kao prepoznatljiv stilski model jedinstvenog izgleda odstupa od stereotipa ovog segmenta.

Najveće vizuelne promene redizajniranog Citroena C3 nalaze se na prednjem delu, ali celokupan dizajn je neznatno revidiran. Prednju rešetku odlikuju potpuno novi LED farovi, više hromiranih detalja i nova boja okvira svetala za maglu. Pored toga, Citroen je predvideo redizajnirane blatobrane i Airbump postavljen bočne na bočne površine, novi dizajn 17-inčnih naplataka i još širi spisak mogućnosti za personalizaciju. Osveženje uključuje i nove boje, više kombinacija boja, nove akcente u boji i grafičke pakete. S obzirom da čak 65 odsto evropskih kupaca svoj C3 bira sa dvobojnom karoserijom, nije iznenađenje da je Citroen povećao izbor sa 36 na čak 97 kombinacija dvobojnih karoserija. Tu je i sedam novih boja karoserije, četiri nijanse za krov, a može da se izabere i jedan od četiri dekorativna paketa.

 

„C3 je brendu u 2016. godini dao novi zamah zahvaljujući modernom stilu, neusporedivoj udobnosti i inovativnim tehnologijama za svoj automobilski segment. Danas je naš plan rada na pisanju njegove priče o uspehu bio jednostavan: učinite C3 još više „Inspirisan vama“, što znači još udobnije i individualnije prilagođen kupcima, a s tim u vezi je i odluka pala: još ekspresivnija, posebno zahvaljujući redizajniranom prednjem delu, koji sadrži novi imidž brenda, 97 opcija za individualizaciju izgleda, više komfora ugradnjom novih Advanced Comfort sedišta i, naravno, nismo zaboravili na korisne tehnologije za svakodnevnu upotrebu. " - Laurence Hansen, direktor kompanije Citroen za strategiju i proizvode


U unutrašnjosti su sada Advanced Comfort sedišta poznata iz većih modela poput C4 Cactus i C5 Aircross, mekši materijali, novi naslon za vozačevu ruku, 7-inčni sistem za zabavu i prepoznavanje glasa, sa Mirror Screen, Apple CarPlay i Android Auto. Spisak opreme dopunjuju senzori za parkiranje na prednjem delu, autonomni sistem kočenja u kritičnim situacijama i sistem koji prepoznaje prve znake umora i dekoncentracije vozača. Tu su i sistem za pokretanje automobila bez ključa i sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova ili automatsko uključivanje dugih svetala.

U ponudi motora nalazi se 1,2-litarski Puretech trocilindarski motor od 83 KS i turbo verzija od 108 KS, kao i 1,5-litarski Blue HDi četvorocilindarski dizel motor od 98 KS. Zavisno od motora, ugrađuju se ručni menjači sa pet ili šest stepena prenosa i EAT6 automatik.

Osveženi Citroen C3 počeće da se prodaje od juna meseca.


Ime i prezime
Komentar