Kia počela prodaju novog Ceeda u Srbiji

28. Jan 2019

Kia CeedKia CeedKia Ceed

Kia Auto, uvoznik automobila ove južnokorejske marke u Srbiju, u sportskom centru Kovilovo, nadomak Beograda, predstavio je automobilskim novinarima treću generaciju modela Ceed. Time je ozvaničen i početak prodaje ovog popularnog modela, a prve isporuke najavljene su za kraj februara.

Kia Ceed – dizajniran, razvijen i napravljen u Evropi – u svojoj trećoj generaciji sa zrelijim i sportskim izgledom, novim inovativnim tehnologijama i dinamičnijom vožnjom jača Kijinu prisutnost u C-segmentu.

Kao i prethodnici i novi model je dizajniran i razvijen u Frankfurtu, u Kijinom centru za Dizajn, razvoj proizvoda, istraživanja i razvoja. Ceed se proizvodi u fabrici u Žilini (Slovačka), gde se proizvode i modeli Sportage i Venga.

Novi Ceed nudi savremen, prepoznatljiv dizajn, nešto što je bilo ključno za ovaj model od samog početka. Nove napredne tehnologije učinile su novi Ceed još udobnijim, praktičnijim i bezbednijim. Pored toga  u ponudi su i novi motori i prilagođen vozni sistem i upravljivost, što omogućava dinamičniju vožnju sa više uživanja.

Ceed u Kijinoj ponudi modela zauzima jedinstven položaj, jer ga kupci doživljavaju kao najdinamičniji, pa i sportski automobil, ali istovremeno je jedan od najpouzdanijih, najpraktičnijih i najprepoznatljivijih modela marke.

Novi Kia Ceed dizajniran je u pod vođstvom Gregorija Gijoma, direktora dizajna za Evropu i Petera Šrajera, predsednika za dizajn i glavnog dizajnera u Kiji. Novi Ceed sportskim dizajnerskim karakterom Stingera donosi samouvereni novi izgled, koji je i emocionalan i precizan u završnoj obradi.

 

Kia CeedKia CeedKia Ceed

Novi Ceed – niži, širi i sa dužim zadnjim oslanjanjem od prethodnika – donosi kabinu zrelog i sportskog izgleda. Ravne linije zamenile su prošle okrugle ivice, prednja maska je evoluirala. »Tigrov nos« je nešto širi, otvor za protok vazduha sada je niži, a linearne crne linije uokviruju njegovo ‘lice’. Novi model već u standardnoj opremi donosi LED dnevna svetla u obliku kocki leda, koje je nasledio od prethodnih verzija GT i GT-Line. Profil karakterišu oštre, ravne linije, koje vizuelno produžuju poklopac motora i vozilu daju uspravniji izgled. Veću dozu zrelosti i snage dočaravaju bokovi sa produženom vodoravnom linijom. Novi model je dobio širi C-stub – u poslednjih nekoliko godina Kijin zaštitni znak, koji naglašava unazad pomerenu kabinu. To daje gornjoj liniji prozora elegantan izgled u obliku polumeseca. Nova zadnja LED dnevna svetla Ceedu omogućavaju bolju vidljivost i prepoznatljivost na putu.

Novi Ceed ima u ponudi 11 boja karoserije. Kupci će moći da biraju između različitog dizajna i različitih dimenzija naplataka – od 15-inčnih čeličnih ili 16-inčnih aluminijumskih do 17-inčnih dvobojnih dijamantski brušenih aluminijumskih naplataka.

U unutrašnjosti je Ceed više ergonomski nego ranije, a svuda u kabini su korišćeni materijali visokog kvaliteta. Dobio je brojne dizajnerske detalje, koji krase i ostale nove modele Kia, kao npr. horizontalno postavljenu komandnu tablu, koja kreira elegantniji izgled. U unutrašnjosti preovlađuju savremeni i na dodir mekani materijali, koji suptilno kreiraju prefinjen ambijent u kabini.

Nova platforma podržava Ceedov bolji raspored prostora, sa kabinom koja je prostranija nego kod prethodnika. Šira karoserija nudi više prostora u predelu ramena na zadnjoj klupi (za 34 mm na ukupno 1.406 mm), dok 16 mm niži položaj sedenja na zadnjim sedištima nudi više prostora u predelu kolena i nogu. Usprkos nižoj krovnoj liniji, Ceed pruža više prostora u predelu glave za putnike napred nego pre (sada 987 mm). Niža klupa omogućava sličnu prostranost u predelu glave na zadnjim sedištima.

Novi Ceed stiže sa širokom ponudom motora, razvijenih kako bi zadovoljili najraznovrsnije potrebe kupaca. Ponuda benzinskih motora donosi i unapređenu verziju Kijinog 1,0-litarskog T-GDi motora. Ovaj motor razvija 120 KS i ima obrtni moment od 172 Nm, uz emisiju od 125 g/km.

Bazni motor je 1,4-litarski atmosferski MPI benzinski motor snage 100 KS sa obrtnim momentom od 134 Nm. Ovaj motor emituje 142 g/km ugljen dioskida u kombinovanom ciklusu odnosno 137 g/km u ECO paketu.
Novi Ceed dostupan je i sa novim dizel motorom U3 - 1.6 CRDi motor ispunjava najnovije emisione standarde Euro 6d TEMP, koristi tehnologiju aktivne kontrole emisija selektivne katalitičke redukcije (SCR), čime osetno smanjuje emisije. Novi motor tako proizvodi manje ugljen dioskida od Kijinih prethodnih dizel motora. Novi 1,6-litarski dizel motor, raspoloživ u dve verzije (115 i 136 KS) uz obrtni moment od 280 ili 300 Nm.

U 2019. godini novi Ceed dobija i novi 48-voltni laki hibrid (EcoDynamics+) koji dolazi sa još nižim emisijama CO2. Pogon EcoDynamics+ svojom 48-voltnom baterijom dolazi do izražaja kod polaženja, dok novi starter-generator poboljšava delovanje nove unapređene funkcije start/stop sistema koja nakon gašenja automobila može ponovo da startuje motor i pokrene automobil.

Pored sedam standardnih vazdušnih jastuka, za bezbednost su zadužene i napredne tehnologije za pomoć vozaču, koje smanjuju mogućnost sudara i tako poboljšavaju sigurnost svih putnika u automobilu. Standardne tehnologije za bezbednost uključuju automatsko delovanje dugih svetala, sistem za upozoravanje na dekoncentrisanost vozača i sistem za održavanje automobila u saobraćajnoj traci sa sistemom za sprečavanje sudara.

Kao i svi drugi modeli Kia i novi Ceed pruža 7-godišnju fabričku garanciju, koja važi za čitav automobil (sedam godina odn. do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja pređenih kilometara).


Ime i prezime
Komentar