Mahindra KUV 100 najjeftiniji SUV u Evropi

13. Feb 2020

Mahindra KUV 100Mahindra KUV 100


Postanite mali da biste postali veći - ovo bi moglo da rezimira strategiju Mahindre da dobije veći deo evropskog tržišta automobila. Indijska grupa upravo je lansirala mali krosover KUV 100 kako bi pokušala da do 2021. poveća prodaju u regionu na 10.000 jedinica godišnje sa manje od 800 koliko je prodato u 2017. godini, rekao je Jose Ebenezer, glavni operativni direktor Mahindra Europe.

Mahindra u Evropi nudi pikap i SUV modele. Trenutno je aktivna u 10 evropskih zemalja putem 100 dilera, uglavnom u Italiji i Španiji. Oni će ostati glavna evropska tržišta Mahindre zbog uklapanja između proizvoda i potražnje kupaca, rekao je Joideep Mothra, Mahindrin šef međunarodnih automobilskih operacija. Istočna Evropa je takođe u fokusu, a indijska kompanija "stupiće na tržište Velike Britanije 2020. godine novim kompaktnim SUV-om i drugim proizvodima", rekao je Ebenezer.

KUV 100 u Indiji se prodaje od 2016. Godine. U prva četiri meseca 2018. godine tamo je prodato 9.900 jedinica. Automobil je dugačak 3,7 metara, širok 1,28 metara, visok 1,65 metara ima kapacitet za prevoz do pet osoba, a prtljažni prostor je zapremine 243 litre, koja se preklapanjem zadnjih sedišta povećava na 473 litre. Iako malih dimenzija ovaj krosover pokušava da iskoristi rastući apetit za takvim vozilima u Evropi.


KUV 100 ima "SUV stav", rekao je Ebenezer. Uprkos svom mišićavom dizajnu i oblogama blatobrana, to nije pravi SUV, već više „gradski SUV“ - ne postoji verzija sa pogonom na sva četiri točka, niti su stvarne mogućnosti za off-road.

Italijanska dizajnerska i inženjerska firma Pininfarina, koju je Mahindra preuzela 2015. godine, nije imala ulogu u dizajniranju KUV 100. Unutrašnjost je jednostavna kao što bi se očekivalo od ovako jeftinog automobila, sa dovoljno prostora za putnike i napred i u zadnjem delu. Menjač podseća na džojstik, kao što je to bio slučaj u minivanu Fiat Multipla. Na predstavljanju KUV 100 u Milanu u aprilu, Ebenezer je rekao da krosover "nema pravog direktnog konkurenta", ali " smetaće ostalim igračima u segmentu".

Mini-SUV segment još uvek ne postoji u Evropi, jer potencijalni konkurenti kao što su Fiat Panda ili Suzuki Ignis pripadaju segmentu mini automobila. Ipak glavni rivali su Suzuki Ignis, Fiat Panda Cross i Opel Karl Rocks.

Standardna oprema osnovne verzija uključuje: klima uređaj, ABS + EBD, ESP + TCS, vazdušne jastuke, parking senzore, branike i spoljna ogledala u boji karoserije, sistem za pomoć pri vožnji uzbrdo i nizbrdo….

Opremljen je najsavremenijim LED svetlima, aluminijumskim naplatcima (verzija K8) pokazivači pravca su u retrovizorima... Najnovija oprema Mahindre KUV 100 uključuje Bluetooth mogućnost povezivanja sa pametnim telefonima, automatski klima uređaj, pokretanje bez ključa i 7-inčni ekran osetljiv na dodir s navigacijom.

Bezbednost obezbeđuje sistem protiv blokiranja kočnica sa elektronskom raspodelom sile kočenja i elektronskom kontrolom stabilnosti koji su standardni. KUV takođe poseduje zadnje senzore za parkiranje.

Ispod haube urbanog krosovera Mahindre KUV 100 nalazi se 1,2-litarski trocilindarski motor koji razvija snagu od 87 KS pri 5.500 obrtaja u minuti i uparen je sa petostepenim ručnim menjačem. Maksimalni obrtni moment je 115 Nm pri 3.500-4.800 obrtaja u minuti. Fabrički deklarisana prosečna potrošnja ovog modela je 5,9 litara na 100 km.

KUV 100 pokušaće da podstakne širenje evropske mreže dilera Mahindre. Broj dilera u Italiji trebalo bi da se poveća na sto do 2021. godine sa sadašnjih 50, dok je u Španiji cilj 45 dilera, rekao je Arvind Mathev, šef međunarodnih operacija Mahindre.

Mahindra KUV 100 proizvodi se u gradu Chakan (Indija). Automobil će se prodavati u Evropi sa 1,2-litarskim benzinskim motorom Euro 6 sa 5-stepenim ručnim menjačem. Nijedan dizel motor neće biti dostupan u Evropi, uprkos tome što se u Indiji nalazi u ponudi u istom modelu. Osnovna cena u Italji je 11.480 evra sa popustom od 1.000 evra.


Ime i prezime
Komentar