Novi Megane R.S Trophy-R rekordno na stazi Suzuka

02. Dec 2019

Laurent Hurgon i Megane R.S. Trophy-r
Megane R.S Trophy-R postavio je novi rekord na stazi Suzuka u Japanu od 2’25’’454, što je za tri sekunde brže od prethodnog rekorda. Time je nastavio da niže uspehe nakon što je postavio rekorde na stazama Nordschleife u Nürburgringu i Spa-Francorchampsu u sklopu događaja R.S. Days, što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u.

Ovime je ostvaren veliki uspeh u Japanu, gde postoji desetak hiljada zaljubljenika u Trophy-R i Renault Sport. Krajem septembra 2019. godine Japan je bio Renaultovo najveće tržište za R.S. modele, veće i od Nemačke i Francuske, kao i treće najveće za Mégane R.S., iako verzija Trophy tamo još nije ni predstavljena.

Kao uvertira u interes koji je Trophy-R pobudio u japanskim entuzijastima, početkom godine na stazi Suzuka sprovedena su testiranja kojima je cilj bio da ispune specifične zahteve lokalnih kupaca.

Megane R.S Trophy-R je najnovije poglavlje priče koja je započela pre 15 godina, u kojem se nastavlja uspeh slavnih prethodnika, postavljaju novi rekordi kruga u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom kao i kojim se odaje počast Renault Sportovoj predanosti izazovima i performansama. Novi Mégane R.S. Trophy-R je najefikasniji serijski automobil koji je Renault ikada proizveo.

U poređenju sa Méganeom R.S. Trophy, Renault Megane R.S Trophy-R, pokretan identičnim motorom snage 300 KS veću brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama platforme radi boljeg prijanjanja

Renault Megane R.S Trophy-R na tržišta širom sveta lansiran je u ograničenoj seriji od 500 označenih primeraka. Trophy-R, najekskluzivnija verzija Méganea R.S., posebno je popularna u Japanu: više od 50 primeraka verzije Trophy-R, uključujući i neke sa paketom karbonsko-keramičkih kočnica, već je rezervisao Renault  Japan. Srećnim vlasnicima biće isporučeni u prvoj polovini 2020. godine.

U skladu sa tradicijom Renault Sporta, nova generacija modela Megane R.S Trophy-R performanse duguje čistoj snazi. Motor snage 300 KS preuzet je iz Méganea R.S. Trophy, predstavljenog početkom 2019. godine. Megane R.S Trophy-R razvijen je kao trkački automobil. Iza njega stoji mala, predana ekipa koja se fokusirala na tri područja: najveće moguće smanjenje mase (do 130 kg u odnosu na Mégane R.S. Trophy bez dodatne opreme), izmene na aerodinamici i radikalne zahvate na osovinama.

Nakon postavljanja rekorda na stazama Nürburgring i Spa-Francorchamps, Renault Sport okrenuo se novim izazovima. Novi Megane R.S Trophy-R postavio je novi apsolutni zvanični rekord i podigao letvicu za sve serijske gradske automobile na 5,8 km dugoj stazi Suzuka, koja ima 18 krivina. Rekord, koji je 26. novembra postavio Laurent Hurgon – vlasnik više rekorda koje je postavio u različitim generacijama automobila je 2’25’’454.

Priča o Méganeu R.S. i rekordima traje već više od 10 godina, pre svega na stazi Nürburgring. Započela je 2008. godine prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila sa prednjim pogonom: Mégane R.S. R26.R napravio je krug oko staze Nordschleife za 8’17’’. Ovaj rekord je Laurent Hurgon srušio tri godine kasnije za upravljačem Méganea R.S. Trophy, vremenom 8’07’’97. Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od osam minuta. Mégane III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7'54''36. On je bio i za upravljačem novog Méganea R.S. Trophy-R kad je na 20.600 km dugom Nordschleife-u postavio novi rekord od 7’40’’100 (odnosno 7’45’’389 na zvaničnom krugu dužine 20.832 km), u trci za rekordom u kojem je svaka nova sekunda sve nedohvatljivija. On je srušio i rekord staze Spa-Francorchamps (2’48’’338), što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u. Ovog puta je Laurent Hurgon rekord postavio na stazi Suzuka u Japanu.

Na drugoj strani sveta, Renault Australija je upravo srušio rekord u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom na 4,95 km dugoj stazi Long Bend Motorsport Park. Za upravljačem serijskog Méganea R.S. Trophy-R, vozač ekipe Gary Rogers Motorsport, James Moffat, postavio je rekord staze vremenom 2'14''316. On se takmiči u prvenstvu TCR Australija u Mégane-u R.S. TCR koji je preradio Vukovic Motorsport.

Megane R.S Trophy-R na tržište stiže u ograničenoj seriji od 500 označenih primeraka. Cene se kreću od 55.000 evra u Francuskoj i razlikovaće se u zavisnosti od zemlje do zemlje.

Stranica R.S. Performance nudi bogatu kolekciju robe (tekstila i dodatne opreme) i delova za Trophy-R, između ostalog i prilagodljive amortizere i skraćene opruge, 6-točkovni sigurnosni pojas Sabelt, „boa“ rukave za hlađenje. Sve će to da bude dostupno od sredine decembra na internet stranici https://shop.renaultsport.com/RSperformance/

Na razvoju novog Méganea R.S. Trophy-R Renault Sport sarađivao je sa poznatim partnerima: Akrapovič je razvio izduvni sistem, Brembo kočnice, Bridgestone pneumatike, Öhlins amortizere, a Sabelt školjkasta sedišta.

Upoznajte Mégane R.S. Trophy-R na https://www.renaultsport.com/-megane-rs-trophy-r-300-2019-.html

 

 

Renault Sport, takmičenje u genima


Renault Sportovi sportski automobili nastali su na baštini 120 godina iskustva u automobilskim sportovima i 40 godina učestvovanja u Formuli 1.

Renault Sport modeli direktno su preuzeli tehnologije razvijene u okviru takmičenja u automobilskim sportovima, plodove bliske saradnje inženjera odeljenja Renault Sport Cars i Renault Sport Racing. Renault Sport uvodi duh automobiliskih sportova u sva događanja koja organizuje za svoje kupce, kao što je R.S. Days.

 


Ime i prezime
Komentar