Renault ubrzava elektrifikaciju

26. Mar 2020

Renault E-TechRenault E-Tech
  
Nakon svetske premijere modela Clio E-Tech snage 140 KS i novog Captura E-Tech Plug-in na salonu automobila u Bruxellesu održanom u januaru, Renault predstavlja Megane E-Tech Plug-in od 160 KS.

Predstavljanjem tri nova hibridna (Clio) i plug-in hibridna modela (Captur i Megane), Renault dodatno proširuje ionako najbogatiju ponudu električnih i hibridnih automobila na tržištu, među kojima su i novi električni ZOE, Twingo Z.E. i Kangoo Z.E. Zavisno od odabrane tehnologije, novi hibridni automobili E-Tech prilagođavaju se potrebama svih kupaca (duga putovanja, svakodnevna gradska vožnja itd.), a istovremeno smanjuju emisije CO2 i potrošnju goriva, čak i tokom dužih putovanja. Predstavljanjem pristupačnih hibridnih modela, uživanje u električnoj vožnji postaje dostupno širem broju kupaca.

 Stručnost u proizvodnji električnih automobila

Kao pionir i stručnjak u oblasti električne mobilnosti, Renault je snažno posvećen razvoju održivih rešenja mobilnosti za sve, sada i u budućnosti. Više od deset godina iskustva u proizvodnji električnih automobila omogućilo je francuskom proizvođaču da kupcima ponudi dinamične i efikasne hibridne motore.

U odnosu na klasične hibridne pogone u kojima je motor s unutrašnjim sagorevanjem kombinovan s elektromotorom, hibridni motori E-Tech nude više načina rada i omogućuju:

•    Automatsko pokretanje u električnom načinu rada.
•    Uživanje u svim uvslovima vožnje zahvaljujući većem dometu u električnom načinu rada i snažnijim performansama, čak i prilikom ubrzavanja.
•    Izuzetnu energetsku efikasnost za koju su zaslužni inovativni menjač s više načina rada, efikasno prikupljanje energije kočenja i veliki kapacitet baterije.

Sve to odraz je stručnosti stečene u Formuli 1 i razvoju električnih automobila.

Zahvaljujući tome, potpuno električni način rada Clia E-Tech pokriva 80 odsto gradske vožnje i smanjuje potrošnju za 40 odsto u odnosu na motore s unutrašnjim sagorevanjem u istom ciklusu vožnje. Novi Captur E-Tech Plug-in i novi Megane E-Tech Plug-in ostvaruju domet od 50 km u mešovitoj vožnji (WLTP) uz maksimalnu brzinu do 135 km/h i domet od 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju).
 
Inovativne tehnologije

Renault nudi dve vrste hibridnih motora: E-Tech (potpuni hibrid, poznat i kao HEV ili hibrid) i E-Tech Plug-in (plug-in hibrid, poznat i kao PHEV ili punjivi hibrid). Ugradnja nove hibridne tehnologije olakšana je zahvaljujući novim modularnim platformama CMF-B i CMF-C/D, prilagođenim za integraciju električnih komponenti i dosad najkompaktnijem sistemu E-Tech koji omogućuje jednostavnu ugradnju u svestrani gradski automobil kao što je Clio.

Renaultovi inženjeri razvili su jedinstveno rešenje kako bi vozačima ponudili relevantan, originalan i ekskluzivan hibridni motor, tokom čijeg razvoja je prijavljeno više od 150 patenata. Ova tehnologija zasniva se na hibridnoj serijsko-paralelnoj arhitekturi koja omogućuje najveći raspon prilagođavanja u vožnji i smanjenje emisija CO2.

Ponuda hibridnih modela odraz je i Renaultovog bogatog iskustva u automobilističkim sportovima, s obzirom da su sve serijske verzije opremljene tehnologijom iz Formule 1.
 
Održiva mobilnost za sve

Novi hibridni motori takođe su nadahnuti iskustvima i saradnjom unutar Alijanse, baš kao i hibridni motori koje su razvili Nissan i Mitsubishi. Na kraju, Alijansa nudi bogatiju ponudu tehnoloških rešenja koja su prilagođena pojedinim tržištima i koja su usklađena s globalnom i lokalnom strategijom svake marke.

Renault nastoji da ponudi rešenja za održivu mobilnost, sada i u budućnosti. Predstavljanjem najnovijih hibridnih motora, Renault je korak bliže svom cilju. Renault do 2022. godine planira da predstavi osam potpuno električnih modela i 12 elektrifikovanih modela (hibridnih i punjivih hibridnih automobila).


Ime i prezime
Komentar