Toyota Srbija predstavila novi C-HR Hybrid i GR Supru 2.0

02. Sep 2020

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota GR Supra 2.0

 

Virus korona odložio je zvanično predstavljanje obnovljenog C-HR-a u Srbiji, ali sada se tom modelu, na promociji danas, pridružila i GR Supra u najnovijem dvolitarskom izdanju. Uz novu stilizaciju C-HR je dobio i snažniju hibridnu varijantu, koja raspolaže dvolitarskim benzinskim i elektro motorom kombinovane snage 135 kW (184 KS), dok nova, druga po redu, verzija GR Supre raspolaže snažnim dvolitarskim turbo motorom koji nudi 190 kW (258 KS) i 400 Nm, u veoma širokom opsegu obrtaja.

 

Pandemija COVID-19 promenila je puno toga, a u svetu auto-industrije to se posebno odrazilo na planove za lansiranje noviteta. Odloženi su sajmovi i brojne promocije, a ta prinudna pauza u Srbiji je prekinuta predstavljanjem dva izuzetna automobila – perjanicama Toyotine sportske i lifestyle ponude – najnovijim verzijama modela GR Supra i C-HR.

 

GR Supra 2.0

 

Sportska GR Supra stigla je na tržište prošle godine, pogonjena trolitarskim rednim motorom maksimalne snage 340 KS. Peta generacija ujedno je i prvi globalni model Toyota Gazoo Racinga, koji se kao sportsko odeljenje japanskog proizvođača istakao brojnim pobedama i titulama u najzahtevnijim disciplinama auto-sporta. Novitet za ovu godinu je verzija 2.0, od koje se pre svega očekivalo da GR Supru pristupačnijom cenom približi kupcima sportskih kupea tradicionalne koncepcije motor napred – pogon pozadi. Iznenađenje je utoliko veće, jer uprkos manjoj snazi GR Supra nudi tek neznatno slabije performanse i užitak u vožnji od godinu dana starije i jače verzije. 

 

Toyota GR Supra 2.0 Toyota GR Supra 2.0 Toyota GR Supra 2.0

 

Ono što najviše impresionira kod GR Supre 2.0 jeste idealan balans automobila koji je identičan postignutom kod verzije 3.0. Uprkos manjoj masi od bezmalo 100 kg, koja je i jedan od razloga što se nije previše izgubilo na performansama, raspored opterećenja na osovinama ostao je idealnih 50:50. Kada se na to doda i zlatni odnos između međuosovinskog rastojanja i traga točkova (1,55), jasno je da je i GR Supra 2.0 vrhunski sportski kupe koji može da ponudi mnogo toga u vožnji. 

 

Dvolitarski turbo motor, uparen s osmostepenim sportskim automatikom, nudi 258 KS i maksimalni obrtni moment od 400 Nm, koji je dostupan u veoma širokom rasponu od 1.550 do 4.400 obrtaja u minuti. Maksimalna brzina je, kao i kod verzije 3.0, elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanja su i dalje veoma eksplozivna – iz stranja mirovanja do 100 km/h GR Supra 2.0 stiže za samo 5,2 sekunde.

 

Na srpskom tržištu dostupne su dve veoma bogato opremljene verzije Icon i Sport. GR Supra 2.0 Icon košta 58.400 evra, dok je cena za varijantu Sport, s adaptivnim sistemom oslanjanja, aktivnim diferencijalom i kočnicama većeg kapaciteta, 60.900 evra.

 

C-HR  2.0 Hybrid Dynamic Force

 

Nakon više od 400.000 prodatih primeraka, C-HR je osvežen, a promene su najuočljivije kod svetlosnih grupa u kojima je najnovija LED tehnologija. Promene na prednjem delu podrazumevaju i novu, višu poziciju maglenki, dok stop lampe u zadnjem delu spaja crna lajsna visokog sjaja. Enterijer je uz blagi retuš dobio i novi multimedijalni uređaj. Najveća promena ipak stiže kod pogona. C-HR je dobio novu dvolitarsku hibridnu verziju, koja nudi znatno unapređene performanse.

 

Toyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 HybridToyota C-HR 2.0 Hybrid

 

Verzija 2.0 Hybrid Dynamic Force raspolaže kombinovanom snagom od 184 KS, što omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 8,2 sekunde. Moćnije vozne karakteritike, u skladu s liderskom pozicijom u klasi na polju ekologije, prati veoma niska potrošnja goriva i štetnih emisija. Toyotin krosover prosečno troši 4-4,3 litre na 100 km pređenog puta, dok je u gradskim uslovima tu distancu može da pređe sa samo 3,7-3,9 litara. Emisija ugljen-dioksida je samo 92 grama (NEDC), što znači da uz ovaj automobil može da se podnese zahtev za aktuelne hibridne subvencije. 

 

Lansiranje osveženog C-HR-a obeleženo je limitiranom serijom 2.0 Launch Edition koja dolazi u jedinstvenoj narandžastoj boji u kombinaciji s crnim krovom, mat crnim naplatcima od lake legure i ekskluzivnom opremom, poput JBL audio sistema sa devet zvučnika i sistema za jednostavno, samostalno parkiranje s prednjim i zadnjim senzorima (S-IPA). TSS sistem aktivne bezbednosti je, kao i kod svih novih Toyota, standardni deo opreme.

 


Ime i prezime
Komentar