Audi-A6_IAudi-A6_II

Audi A6 pripada višoj srednoj klasi. U svojoj četvrtoj generaciji koja nosi interni kod 4G nedavno je predstavljen evropskim kupcima u limuznskoj i karavanskoj varijanti karoserije. Audi A6 je prvi put ugledao svetlost dana 1994 godine, nasledivši model 100. Novi model je zasnovan na Volkswagenovoj MLB platformi, koja se odlikuje velikom modularnošću, tako da se na njoj proizvode modeli A4, A5, A6, A7, A8, Q5, ali i Bentley Continental.
Spoljašnji dizajn je, možemo slobodno reći, vrlo ubedljiv. On ne ostavlja mesta sumnji da se radi o vrlo kvalitetno dizajniranom vozilu. Karoserija je dužine 4.91 metara, širine 1.87, dok je visina 1.45 metara. Prednji kraj je izuzetno agresivan, sa, za Audi tipičnom, „namrštenom“ maskom hladnjaka. Bočne linije su fluidne, sa sportsko elegantnim prizvukom. Na zadnjem kraju ističu se stop lampe u LED tehnologiji, kao i masivni odbojnik.
Enterijer vozila je prostran i omogućava udoban smeštaj za četiri odrasla putnika, baš kako je i očekivano od jedne limuzine E segmenta. Materijali koje je nemački proizvođač upotrebio za oblaganje enterijera su odličnog kvaliteta, sa završnom obradom koja je u potpunosti dorasla njegovom renomeu. Instrument tabla, kao i centralna konzola su izdašno dizajnirane, sa preglednim i ergonomski raspoređenim komandama.
Tehnika u Audi A6 limuzini odlično je prilagođena potrebama vozača. Sa opcionim MMI (R) touch-om vozač je u mogućnosti da upravljanje navigacijom, kao i obavljanje telefonskih poziva obavi jednim prstom - bez odvraćanja pogleda sa kolovoza.  
Audi je mislio i na udobnost vozača i putnika, pri čemu su izuzetni detalji kao što je opciono komforno sedište sa mnogobrojnim mogućnostima podešavanja, provetravanjem i funkcijama masaže, kao i opcioni dekorativni umeci od jasenovog drveta u prirodnoj braon boji znak najviše ekskluzivnosti.
Progresivna snaga nove Audi A6 limuzine ne samo što može da se vidi, već može i da se oseti – sa svakim pređenim kilometrom i u svakoj vožnji. Pored hibridne konstrukcije od aluminijuma koja smanjuje težinu, tome doprinose snažni i ujedno izuzetno efikasni FSI, TFSI i TDI motori. Oni se odlikuju suverenim ubrzanjem i vučnom silom. Izbor pogonskih agregata je zaista širok. Od benzinaca u ponudi je 2.8 litarski V6 FSI agregat sa 150 kW, kao i 3.0 TFSI sa čak 220 kW. Za ljubitelje dizel motora ponuda startuje sa ekonomičnim 2.0 litarskim dizelašem sa CR tehnologijom koji razvija 130 kW. Za zahtevnije vozače dostupan je i 3.0 TDi sa 150 ili 180 kW. Za prenos snage na točkove zaduženi su manuelni šestostepeni menjač, zatim osmostepeni Multitronic, kao i sedmostepeni DCT – S tronic sa dvostrukom lamelom. Pogon može biti samo na prednje, ili pak na sve četiri točka – proslavljeni Quattro.
Audi A6 je sa novom serijom nastavio putem kojim je ranije išao. U svom novom izdanju ponudio je mnogo novih, jakih argumenata kojima se nameće kao izvanredno direktorsko vozilo sposobno da ostavi jak utisak na okolinu, što je kod ovog tipa vozila često i presudno.

Audi-A6_IIIAudi-A6_t