Metro Market
Savremeno poslovanje zahteva veliku informisanost, kao i brz i siguran protok podataka kako iz zemlje tako i sveta. Polazeći od ove činjenice preduzeće Metro Market iz Beograda već devetnaestu godinu za redom radi na afirmaciji automobilske branše u Srbiji i poboljšavanju kontakata između medija odnosno novinara i poslenika auto privrede, kao i njihovog približavanja neposrednim korisnicima.
Pre dvadeset godina, rodila se ideja da se Metro Market, osnovan 1991. godine, specijalizuje i počne prevashodno da se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma, po ugledu na slične firme u svetu. Metro Market uspešno sarađuje sa automobilskim novinarima Srbije, beogradskim Mašinskim fakultetom, informativnim centrom AMSS...
U brojnim susretima došli smo do saznanja da se komunikacija između privrednika i novinara ne odvija uvek na najbolji način. Pod tim se pre svega podrazumeva nedostatak informacija, nedovoljna obaveštenost o tome šta ko radi u auto-industriji i automobilizmu uopšte, jednostavno rečeno, niti su privrednici uvek upoznati kako ko u sredstvima informisanja prati njihov rad, a ni novinari nisu blagovremeno obavešteni o pojedinim segmentima delovanja ili akcijama koje automobilski poslenici preduzimaju na tržištu. Iz tih razloga organizovana je u Preduzeću posebna služba čiji je osnovni cilj pomoć u radu, kako privrednicima tako i novinarima kroz prosleđivanje informacija redakcijama listova, radio i televizijskim stanicama sa kojima Metro Market uspešno sarađuje. Posebno naglašavamo da raspolažemo bogatom bazom podataka medija iz Srbije, Crne Gore i Republike Srpske, koja omogućuje brzu i efikasnu komunikaciju…
Međutim, nije važno samo proslediti informaciju, već i pratiti gde su i kako objavljene. Metro Market pruža usluge press clippinga, skenirane i kompjuterski obrađene novinske tekstove i članke o proizvodima i uslugama ili o samoj firmi koja se bavi poslovima vezanim za automobil. Da bi čitava ponuda bila zaokružena, Metro Market organizuje promotivne i medijske akcije povodom izlaska novih modela i proizvoda ili početka promotivnih i prodajnih akcija u ovoj grani privrede.
Prateći savremene trendove u oblasti informisanja, postavili smo internet prezentaciju koja objedinjuje veći deo našeg poslovanja.
Od 2002. godine putem našeg portala organizujemo izbor izbor za internet automobil godine pod nazivom NetAuto. Posetioci prema sopstvenim kriterijumima glasaju za automobile koji su se pojavili u toj godini. Za razliku od većine drugih izbora ovaj i ovakav izbor omogućuje da svi koje zanimaju automobili izraze svoje mišljenje. Naš Izbor i njegova medijska superiornost u odnosu na druge izbore za automobil godine, inspirisala nas je da na našem web portalu 2004. godine pokrenemo i izbor za Miss NetAuto koji predstavlja nacionalni glamur, lepotu i profinjenost.
Poznavanje tržišta Srbije, iskustvo i smisao za realnost, uz najpotpunije baze podataka i odgovornost u poslu osobine su koje preporučuju našu, po mnogo čemu, specifičnu firmu.