Lexus je zabeležio značajan uspeh prodajom svog milionitog modela u Evropi, pošto je postigao ukupni sedmocifreni prodajni rezultat u septembru ove godine. Ovaj uspeh vremenski se podudara sa tridesetogodišnjicom od početka prodaje Lexusa u Evropi. Aktuelni uspeh zasnovan je na samopunjivom hibridno-električnom pogonu, jedinstvenom dizajnu, posvećenosti kupcu i održavanju vozila, koji služe kao primer u auto-industriju.
TV spot za Lexus snimljen u Srbiji
31. Dec 2019
Lexus je nedavno počeo svetsku reklamnu kampanju za redizajnirani model RX, a ono što je posebno interesantno za nas u Srbiji jeste činjenica da je TV sport za ovaj novitet kompletno snimljen tokom leta u Beogradu i okolini.
Bila je to prava filmska produkcija, s velikim brojem specijalista u pratećoj ekipi (120) i još većim brojem statista (250). Za potrebe snimanja korišćeno je mnogo lokacija: Avala, Kalemegdan, novi Most na Adi, prostor ispred Skupštine Republike Srbije i Skupštine grada (Stari dvor), Palata Albanija, Terazije, Bulevar Kralja Aleksandra, Avalski put, ulice Kralja Milana, Svetozara Markovića, 1300 Kaplara…
Režiser je proslavljeni Salomon Ligthelm, a direktor fotografije je Nicolas Karaktsanis, dok je scenario i koncept kampanje „Lexus – A Different Kind of Power“ osmislila agencija The&Partnership iz Londona.
Lokalni partneri Tuna Icon (specijalizovana servisna produkcija) i Tuna Fish (kreativna produkcija) angažovani su preko produkcijske kuće Stink iz Londona.