Hyundai ix20 je prvi model južnokorejskog proizvođača koji se nadmeće u klasi MPV-a B segmenta. Tehnički je zasnovan na modelu Kije Venga i predstavljen je na nedavno završenom Salonu automobila u Parizu 2010. godine.
Na prednjem delu automobila ističe se za Hyundai tipičan usisnik vazduha šestougaonog oblika. Prednje svetlosne grupe su neobičnog, elipsoidnog oblika. Pogled sa boka otkriva za MPV tipično visoku donju ivicu bočnih prozora koja se lagano penje ka zadnjem delu, tj. repu vozila. U donjem delu vrata nalazi se udubljenje koje se proteže od prednjih ka zadnjim vratima. Na zadnjem delu vozila ističu se lepo oblikovane stop lampe i široka peta vrata koja se visoko otvaraju.
Pogled u enterijer otkriva da je južnokorejski proizvođač mnogo pažnje posvetio ergonomiji. Ručica menjača je visoko uzdignuta, neposredno uz obruč upravljača. Centralna konzola je takođe visoko uzdignuta, sa komandama klima uređaja i radio aparata. Pozicija sedenja je tipično za ovu vrstu automobila uzdignuta, što garantuje odličnu preglednost.

Opremljenost Hyundaija ix20 može biti na zaista visokom nivou. U ponudi postoje tri nivoa opremljenosti – Classic, Comfort i Style. Pored već standardnih opcija kao što su centralna brava, električni podizači prozora i klima uređaj, automobil može bitiopremljen staklenim krovom, svetlima koja prate krivinu, navigacijom, ESP-om, senzorima za kišu i svetla. Po želji potencijalnih kupaca moguće je dobiti i kožna sedišta u nekoliko boja. Bezbednost je takođe na visokom nivou, tako da je automobil opremljen sa šest vazdušnih jastuka, aktivnim naslonima za glavu, kontrolom pritiska u pneumaticima, Isofix kopčama na zadnjem sedištu.
Pogonski agregati pokreću prednje točkove. Na raspolaganju su benzinci zapremine 1.4 i 1.6 litara radne zapremine, sa 90 i 125 KS respektivno. Prvi je uparen sa petostepenim manuelnim menjačem, a potonji sa šestostepenim. Po želji, agregat zapremine 1.6 litara može biti uparen i sa četvorostepenim automatikom. U ponudi je samo jedan dizel agregat zapremine 1.4 litra sa 90 ks, koji snagu prenosi preko šestostepenog menjača. Po želji kupaca, svi motori mogu biti isporučeni u „blue“ verziji koji imaju ugrađen start-stop sistem.
Svi modeli zadovoljavaju Euro IV, odnosno Euro V norme.
Uz petogodišnju garanciju predstavljaju zaista dobru ponudu na svakom tržištu, pogotovo kroz prizmu onoga što se dobija za tražene novce.