Lexus CT 200h je prvi na svetu potpuno hibridni luksuzni kompaktni automobil. Predstavljen na Salonu automobila u Ženevi u martu ove godine, sa sobom je doneo mnoštvo inovacija, prvenstveno na polju tehnologije.
Dizajn novog Lexusa je izuzetno dinamičan. Prednje svetlosne grupe izvedene su u LED tehnologiji i predstavljaju najmarkantniji detalj dizajna. Između njih se proteže gril hladnjaka, kao i usisnik u prednjem odbojniku – spojleru. Pogled na bok vozila otkriva naglašene lukove točkova, kao i specifičan okvir stakala na zadnjim vratima, koji polako postaje znak raspoznavanja Lexusovih automobila. Zadnji odbojnik, kao i stop lampe pak predstavljaju izuzetno markantne detalje dizajna. Nisko staklo petih vrata pojačavaju utisak snage i sportskog stila kojim ovaj automobil obiluje.
Enterijer se odlikuje čistim linijama. Ispred vozača se nalazi instrument tabla koja je sa analognim pokazivačima izuzetno informativna. Centralna konzola je bogato dimenzionisana, pravilnih linija i ostavlja utisak izuzetne elegancije i kvaliteta. Na njoj se nalazi ručica CVT menjača specifičnog oblika koja donekle podseća na onu viđenu u Toyotinom Priusu. Proizvođač navodi da kabina obiluje prostorom za putnike na prednjim i zadnjim sedištima i ističe izuzetnu akustičku udobnost svog novog modela.

Lexus CT 200h dolazi u čak pet nivoa opreme: Finesse, Comfort, Sport, Sport Premium i Luxury Premium. Oprema osnovnog nivoa Finesse je sveobuhvatna i podrazumeva aluminijumske naplatke, automatski klima uređaj, odličan audio uređaj sa šest zvučnika i Bluetooth sistemom za telefoniranje. U luksuznijim paketima opreme moguće je dobiti kožni enterijer, navigacioni uređaj, električno pokretana prednja sedišta, panorama stakleni krov itd. Bezbednost je na izuzetno visokom nivou, sa standardnim ABS-om, ESP-om, kao i prednjim, bočnim i zavezastim vazdušnim jastucima. Kao dokaz posebne brige o bezbednosti putnika, Lexus je ugradio i airbagove za zaštitu kolena vozača i suvozača, Isofix fiksiranje dečijih sedišta, posebno projektovane naslone za glavu itd.
Za pogon novog Lexusa japanski proizvođač je izabrao benzinski četvorocilindrični agregat radne zapremine 1.8 litara koji razvija 100 KS. U saradnji sa sinhronim elektromotorom koji je maksimalne snage 82 ks (pri čemu je maksimalna izlazna snaga dva motora 136 KS) Lexus ostvaruje maksimalnu brzinu od 180 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h od 10.3 s. Obzirom da vozilo može da radi samo u električnom modu, za pogon se koriste Nikl metal hidrid baterije ukupnog napona 202 V. Prenos snage se odvija na prednje točkove preko E CVT menjača koji ujedinjuje snagu dva motora.
Prosečna potrošnja benzina koju navodi Lexus je možda jedna od najsvetlijih strana modela CT 200h: u gradskim uslovima ona iznosi svega 3.7 L/100 km, koliko iznosi i u vangradskim uslovima.
Lexus CT 200h sa sobom donosi mnoštvo zanimljivih tehničkih rešenja upakovanih u izuzetno atraktivnu sportsko elegantnu formu.