Mercedes-Benz-B-Class_IMercedes-Benz-B-Class_III
Prethodna serija Mercedes-Benz modela je 2005. godine postavila temelj za novi, održivi tržišni segment, privlačeći više od 700.000 kupaca širom sveta. B-Klasa nastavlja da uživa veliku popularnost u godini lansiranja novog modela. Od januara je isporučeno kupcima 73.046 vozila što odgovara stopi rasta od 7,6 procenta. U Nemačkoj, najvećem tržištu za B-Klasu, prodaja je porasla za 5,6 procenata. Drugo najveće tržište za B-Klasu jeste Kina, gde je 2009. godine model lansiran sa velikim uspehom.
Nova generacija B klase je sa sobom donela svež dizajn. Na prednjem delu, pored masivnog odbojnika, ističe se i čuvena trokraka zvezda. Pogled na bok vozila otkriva dve reljefne linije koje polaze od luka prednjih točkova, pružaju se put pozadi i sustiču na zadnjim vratima, akcentirajući na taj način dinamičan izgled vozila. Zadnji kraj je najmanje odstupio od izgleda prethodnika, pri čemu se ističu zadnje svetlosne grupe u LED tehnologiji. Za dizajn eksterijera je u toku razvoja bio zadužen Advanced design studio iz Koma.
Uticaj Advanced Design Studio iz Koma u Italiji se takođe ogleda u dizajnu unutrašnjosti nove B-Klase.  Mnogi od detalja ili elemenata sadašnje B-Klase su ranije bili čuvani samo za prvoklasne automobile i odgovaraju novoj Mercedes-Benz filozofiji dizajna u pogledu imidža i kvaliteta. Prva stvar koja privlači pažnju u unutrašnjosti vozila jeste veliki, trodimenzionalni dekorativni element koji se proteže po celoj glavnoj tabli. Dostupan je u četiri varijante i obuhvata širok spektar, od modernog i sportskog do klasičnog. Zajedničko svim varijantama je, pored vizuelnog i taktilnog doživljaja, doživljaj visokog kvaliteta, jednostavno održavanje i dugovečnost. Tri velika kružna otvora na sredini glavne table sa jedinstvenim maskama u stilu sportskih Mercedes-Benz modela doprinose stilskom dizajnu enterijera. Iznad otvora je smešten ekran visokog kvaliteta dostupan u dve veličine. Prvoklasnog dizajna (uključujući i ukrasni ram sa pocinkovanom površinom koja je u suprotnosti sa klavirsko crnom bojom prednjeg panela), elegantan, displej u boji (TFT) je pravi dragulj kabine.
Novi trokraki upravljač kojim se diče, na primer, CLS modeli, sa umetkom na srednjem kraku koji je hromiran, instrument tabla sa četiri okrugla, analogna displeja i visećim iglicama u položaju “6 sati” kao i sedišta sa kontrastnim šavovima pojačavaju sportski imidž automobila.
B-Klasa štiti svoje putnike sa do devet vazdušnih jastuka. Standardna oprema se sastoji od vazdušnih jastuka za vozača i suvozača, vazdušnog jastuka za kolena vozača, velikog vazdušnog jastuka za predeo stomaka integrisanog u sedište, kao i vazdušnih zavesa. Bočni vazdušni jastuci za zadnji deo vozila su dostupni kao dodatna oprema.
Celokupan pogonski sistem je takođe potpuno nov: četvorocilindrični motori na benzin i dizel gorivo sa direktnim ubrizgavanjem i turbokompresorom, menjač sa dvostrukim kvačilom i manuelni menjač. Dizel agregati razvijaju 109 i 136 ks, dok benzinci zapremine 1.6 litara isporučuju 122 i 156 ks. Potrošnja goriva nove B-Klase je smanjena u odnosu na prethodni model za do 21 posto.  
Budući kupci B-Klase će osetiti dobrobit velikog koraka u pogledu zavidno niske potrošnje goriva i emisije CO2, uživanja u vožnji, obilja prostora i najvišim standardom bezbednosti koji je ikad bio dostupan u kompaktnoj klasi.

Mercedes-Benz-B-Class_IIMercedes-Benz-B-Class_t