Neutralna i nezavisna nagrada dodeljuje se za ispunjenje veoma zahtevnih kriterijuma konkursa i isključivo na osnovu ostvarenih i prikazanih rezultata i predstavlja potvrdu trajne orijentisanosti Preduzeća ka poslovnoj izvrsnosti i podsticaj daljem razvoju ukupne klime unapređenja poslovanja. Priznanje predstavlja i snažan motivacioni faktor za sve zaposlene u JP Putevi Srbije da nastave da neguju ustanovljene i usvojene kriterijume poslovanja.
Proglašeni najbolji motori na svetu
19. Jun 2015

U organizaciji britanskog časopisa Engine Technology International u sredu,17. juna, u Stuttgartu, uručene su nagrade za najbolji motor 2015. godine. Sedamnaestu godinu za redom međunarodnii žiri automobilskih novinara bira najbolje motore i dodeljuje nagradu International Engine of the Year.
U radu žirija ove godine učestvovala su 82 automobilska novinara iz 35 zemalja širom sveta. Nagrade žirija International Engine of the Year 2015 dodeljene su za 11 kategorija i jedna kao glavna za Najbolji motor u 2015. godine.
Za najbolji motor godine proglašen je trocilindarski 1.5 električno-benzinski hibrid koji se ugrađuje u automobil BMW i8. Pored titule International Engine of the Year 2015, BMW je osvojio osvojio još tri nagrade: za najbolji novi motor, za najbolji motor zapremine od 1,4 do 1,8 litre i za najbolji motor u kategoriji zapremine od 2,5 do 3,0 litre za BMW M3 3,0 twin turbo sa šest cilindara.
International Engine of the Year 2015 po kategorijama
1. International Engine of the Year 2015.: BMW i8, 1,5 litarski tri cilindra električno-benzinski hibrid
2. New Engine: BMW i8, 1,5 litara tri cilindra električno-benzinski hibrid (BMW i8, 362 KS )
3. Green Engine: Tesla S Full-electric powertrain (Tesla Model S (380 KS, 385 KS, 700 KS))
4. Performance Engine: Ferrari 4,5 litre V8 (Ferrari 458 Italia (570 KS), 458 Speciale (605 KS))
5. Do 1,0 litre: Ford 999 cm3 tri cilindra turbo (Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, (100 KS, 125 KS), Fiesta Red/Black (140 KS), Mondeo, EcoSport (125 KS), Tourneo Connect / Courier (100 KS))
6. 1,0-1,4 litre: PSA Peugeot Citroen 1,2 litre 3 cilindra turbo (Peugeot 208 (110 KS), 308 (110 KS, 130 KS), Citroen C3, DS3, C3 Picasso, C4 Cactus (110 KS), C4, DS4 (110 KS, 130 KS))
7. 1,4-1,8 litre: BMW i8, 1,5 litara tri cilindra električno-benzinski hibrid (BMW i8, 362 KS )
8. 1,8-2,0 litre: Mercedes-AMG 2,0 turbo (Mercedes-Benz A45 AMG, CLA45 AMG, GLA45 AMG (360 KS))
9. 2,0-2,5 litre: Audi 2,5 pet cilindara, turbo (Audi RS3 (367 KS), RS Q3 (340 KS))
10. 2,5-3,0 litre: BMW M3 3,0 twin turbo šest cilindara (BMW M3, M4 (431 KS))
11. 3,0-4,0 litre: McLaren 3,8 V8 twin turbo (McLaren 675LT (675 KS), 650S (650 KS), 625C (625 KS), 12C (625 KS))
12. Preko 4,0 litre: Ferrari 4,5 V8 (Ferrari 458 Italia (570 KS), 458 Speciale (605 KS)).








.png)


