Nissan Juke, mlađi brat Qashqaija i Murana, predstavljen je 2010. godine. Svež i atraktivan dizajn, kombinovan sa pouzdanom mehanikom, izaziva reakciju i ne ostavlja nikoga ravnodušnim. Juke je nastao na bazi koncepta Quazana i postavljen je na Nissanovu B platformu.

Za dizajn automobila se može reći da je atraktivan i da automobil neće ostati neprimećen. Nastao je u Nissanovom dizajnerskom centru u Londonu, a završni potezi četkicom obavljeni su u Japanu. Prednji kraj vozila je u znaku širokog usisnika vazduha i maske hladnjaka. Oko njega su raspoređene svetlosne grupe u tri nivoa. Bočne linije su sa naglašenim lukovima točkova, kao i visokom linijom „struka“, povijenim krovom i manjim bočnim prozorima. Na ovaj način dodatno je naglašen utisak čvrstine, snage i bezbednosti. I zadnji kraj vozila, često zanemarivan od strane većine dizajnera, odlikuje se krajnje neobičnim oblicima stop lampi i praktično ga je nemoguće pomešati sa bilo kojim drugim vozilom.

U enterijeru domiraju ovalne linije. Instrument tabla je analognog tipa, sa dva okrugla pokazivača brzine i obrtaja motora. Između njih je smešten displej sa standardnim informacijama putnog kompjutera. Centralna konzola je pravilnog oblika, sa inkorporiranim ventilacionim izvodima, kao i klasičnim komandama audio sistema i klima uređaja. Možda najinteresantniji deo enterijera predstavlja centralni greben, u crvenoj ili sivoj boji, koji svojim oblikom podseća na rezervoar goriva snažnih motocikala i asocira na nesputanost. Nissan navodi da je i pored vrhunskog dizajna konstruktorima na umu bila i svakodnevna upotrebljivost ovog mini krosovera.
Japanski proizvođač obilato polaže na bezbednost putnika. Pored standardno snažne šasije, vozilo je opremljeno ojačanjima u vratima, kao i kompletnim setom vazdušnih jastuka. Sistemi aktivne bezbednosti, ABS i ESP, deluju u sadejstvu sa fenomenalnim Nissan pogonom na sva četiri točka – All Mode. Juke je moguće dobiti u tri nivoa opreme, Visia, Accenta i Tekna. Čak i osnovni paket opreme ima sve što je vozaču potrebno, dok Tekna paket poseduje automatski klima uređaj, kožni enterijer, kameru za kretanje unazad, kao i zatamnjena stakla.
Nissan kupcima pruža široke mogućnosti za izbor motora. Za ljubitelje benzinaca u ponudi su 1.6 litarski agregat, sa i bez turbo punjača. Slabija varijanta isporučuje 117 KS, dok jača ima čak 190 KS. Oni koji vole da uživaju u modernim turbodizelima, svoj izbor će pronaći u 1.5 litarskom dCi motoru izuzetno kultivisanog rada sa 110 ks. Pogon je na prednjim točkovima, pri čemu je kod najsnažnije benzinske varijante moguće poručiti i Nissanov All Mode sistem pogona na sve točkove.
Nissan Juke predstavlja nešto zaista novo. Hrabar i atraktivan dizajn, kombinovan sa pouzdanom mehanikom i zanimljivim enterijerom biće sasvim dovoljni argumenti za kupce. Da je Nissan na pravom putu, pokazuju podaci da je na tržištima širom sveta (Evropa, SAD i Japan) poručeno znatno više vozila nego što je proizvođač predvideo.