Peugeot-508_IPeugeot-508_III
Peugeot 508 je zvanično predstavljen na Sajmu automobila u Parizu 2010 godine, da bi nedugo nakon toga usledila prodaja. On deli platformu sa sestrinskim modelom Citroena C5 druge generacije, nasleđujući istovremeno dva modela, 407 i 607.
Spoljašnji dizajn 508-ice drastično odstupa od prethodnika, modela 407. Veliki prepust preko prednje osovine je praktično nestao, dok je zahvaljujući povećanoj dužini od 4.79 metara povećan prostor za putnike na zadnjim sedištima. Kupcima su na raspologanju dve karoserijske varijante, limuzinski i karavanski. Prednji kraj je identičan na obe varijante i karakteriše se maskom hladnjaka koja je umanjena u odnosu na prethodne generacije, kao i masivnim odbojnikom. Farovi su trouglastog oblika, i delimično prelaze u prednja krila. Bočne linije kod limuzine su naglašeno elegantnog oblika, dok su kod karavanske varijante prilagođene postizanju maksimalne zapremine unutrašnjeg prostora. Zadnjim krajem dominiraju svetlosne grupe specifičnog oblika, koje ne mogu ostati nezapažene.
Enterijer vozila je izveden u sličnom stilu, bez suvišnih detalja. Prisutna je želja proizvođača da dodatno unapredi njegov izgled i kvalitet. Dizajn instrument table, najkvalitetniji materijali, prefinjena završna obrada i savremena tehnološka rešenja pružaju osećaj pripadanja visokoj klasi. Instrument tabla se sastoji iz dva kružna pokazivača brzine kretanja i obrtaja motora, dok se između njih smestio displej putnog kompjutera. Na centralnoj konzoli, po želji kupca, može se naći i veliki displej navigacionog sistema. Enterijer je prostran i prilagođen je uživanju u vožnji samog vozača, ali i svih putnika. Prtljažnik je zapremine 515 litara kod limuzinske, odnosno 560 litara kod karavana.
Peugeot je dosta uložio u svoj novi model kada je bezbednost u pitanju. Pored sasvim očekivanih sistema, poput vazdušnih jastuka, pirotehničkih zatezača pojaseva, ABS i ESP sistema, na spisku opreme nalaze se biksenoska direkciona svetla (prate položaj upravljača), adaptivna duga svetla, dok je kod GT modela standardna oprema posebno oslanjanje izvedeno po tipu dvostrukih ramena napred, što garantuje dobru dinamiku vožnje i povećava bezbednost. Nije na odmet reći da je sa novim modelom 508-ice Peugeot dodatno izašao u susret kupcima omogućivši im da poruče kompletan kožni enterijer, različite navigacioni sisteme, prefinjene automatske klima uređaje, muzičke sisteme itd.
Za pogon novog modela Peugeot je iskoristio oprobane agregate. U ovoj klasi na tržištima EU posebno su na ceni dizel agregati. Osnovni motor ima zapreminu od 1.6 litara i oslobađa 112 ks, pri čemu je namenjen onima koji cene ekonomičnost. Dvolitarske verzije oslobađaju 140 i 163 ks, dok najjači dizel agregat u ponudi na našem tržištu od 2.2 litra oslobađa 204 ks. Ponuda benzinaca u Srbiji obuhvata samo jedan blok od 1.6 litara, koji u atmosferskoj verziji isporučuje 120 ks, a sa turbo punječem 156 ks. Pogon je na prednje točkove preko manuelnih petostepenih i šestostepenih menjača, kao i automatika sa 6 stepeni. Za motor 1.6 HDi moguće je poručiti i poluautomatski šestostepeni menjač.
Peugeot 508 je nasledio dva modela, manji 407 i veći 607. Kupcima nudi novi kvalitet, viši nivo završne obrade i smireniji dizajn.

Peugeot-508_tPeugeot-508_II