Audi A3

Audi-A3_01Audi-A3_02

Audijev takmac u kompaktnoj klasi na evropskom tržištu je predstavljen javnosti 1996. godine. Postavljen na platformu koji su kasnije koristili i drugi modeli iz Volfsburga, on je odmah pobrao simpatije i naklonost kupaca zbog dobrih rešenja, kvaliteta i dizajna. Uskoro je ispravljena i greška tako što je tržištu ponuđena varijanta sa petoro vrata. Treća generacija je predstavljena ove godine i predstavlja premijum ponudu u svom segmentu.

Niži, mišićaviji, dinamičniji: takav je oblik novog modela Audi A3. Vitak bočni deo vozila definiše markantna tornado linija koja se pruža duž ivice stakala i dinamična linija iznad pragova. Skulpturne površine pune naboja gde se susreću svetlost i linije modelu Audi A3 daju kompaktan i atletski izgled. Kontura krova u obliku kupea podvlači njegov sportski duh, dok mu snažan zadnji kraj uz svu lakoću daje samouverenu pojavu. Uski farovi modela Audi A3 imaju odlučan, koncentrisan pogled. Na raspolaganju su kao opcioni Xenon plus farovi sa LED dnevnim svetlom kao i sa sistemom adaptive light sa kontinualnom regulacijom dužine svetlosnog snopa po želji.

Visok kvalitet i inovativan dizajn vidljivi su kod svakog detalja na vozilu. Horizontalna arhitektura armaturne ploče naglašava prostornost unutrašnjosti, trodimenzionalni dekorativni elementi optički okružuju vozača. Dodatan stilski naglasak obezbeđuju otvori za provetravanje u vidu mlaznica. Centralna upravljačka jedinica: opcioni sistem MMI Navigation plus sa MMI touch – polje za unošenje osetljivo na dodir za intuitivno rukovanje integrisano u okretno-pritisno dugme. Preko njega, pored ostalog, na nov i inteligentan način upravljate navigacijom i telefonom tako što slova i brojeve prstom "upisujete" u polje. Tanak 7-inčni ekran u boji novog izgleda sa električnim podizanjem i upuštanjem u armaturnu ploču sve informacije prikazuje jedinstevnom jasnoćom. Udobna sedišta i izuzetna prostornost odlika su zadnjeg dela novog modela Audi A3.

U modelu Audi A3 u upotrebi je TFSI tehnologija. Ona kombinuje prednosti FSI – efikasnost i dinamiku – sa trubo punjenjem koje obezbeđuje još bolje razvijanje snage. Na taj način vas motor 1.4 TFSI sa 90 kW (122 KS) stiže štedljivo i snažno dovodi do cilja. Njegov aluminijumski blok motora smanjuje težinu - a na taj način potrošnju goriva. Agregat 1.8 TFSI od 132 kW (180 KS) funkcioniše pomoću Audi valvelift sistema i inteligentne termoregulacije. Zahvaljujući prebacivanju između dva oblika izduvnih bregova pri niskom broju obrtaja stvaa se veći obtni moment, što se direktno oseća: motor ima brži odziv i sa menjačem S tronic ubrzava od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde. Svaki drugi Audi danas pogoni dizel agregat. Proslavljeni TDI agregati našli su svoje mesto i u novoj “trojci”. Audi A3 opremljen je motorom 2.0 TDI sa 110 kW (150 KS) koji ne samo što oduševljava svojom vučnom silom, već i efikasnošću. Sistem ubrizgavanja Common-Rail funkcioniše sa četiri brizgaljke i odlikuje se izvanrednim odnosom snage, komfora u vožnji i zvukom motora. Osim toga, motor 2.0 TDI raspolaže i izuzetno efikasnom termoregulacijom. Njegova dva kompenzaciona vratila sada su direktno integrisana u kućište radilice, što dodatno povećava kulturu rada motora.

Nova Audijeva “trojka” se pojavila na tržištu posle niza godina. Ponudila je prostranost, dobar imidž i nesumnjiv Audi kvalitet u premijum segmentu.

Audi-A3_03Audi-A3_04