Krajem prošlog veka, tačnije 1997. godine u Kini je osnovana fabrika automobila pod imenom Chery. U početku se kineski proizvođač u državnom vlasništvu koristio licencom nemačkog Volkswagena, da bi u novom milenijumu otpočeo i sopstveni razvoj. Jedan od proizvoda koji je nastao u pogonima Cheryja je i model Ego, predstavljen 200. godine. Ego je konstruisan zajedno sa inženjerima iz Detroita, a dizajn je razvila čuvena italijanska dizajnerska kuća Bertone.
Chery Ego je tipičan predstavnik gradskog automobila bilo kog proizvođača sa Dalekog Istoka. Drugim rečima, dimenzije su minijaturne, ali ipak dovoljne da se u automobilu prevezu četiri odrasle osobe. Dužine svega 3.7, a širine od 1.6 metara Ego predstavlja izuzetno efikasno sredstvo za provlačenje kroz gradsku vrevu. Dizajn vozila je simpatičan, u čemu posebno prednjače prednje svetlosne grupe bademastog oblika. Bočna silueta je visoka, sa velikim staklenim površinama, dok je zadnji kraj vozila podređen petim vratima koja se visoko podižu, kao i stop lampama razigranog dizajna. Na krovu se nalaze uzdužni nosači, koji osim estetske uloge imaju i svoju praktičnu stranu.

Akcenat u unutrašnjosti vozila je korišćenjem svetlih boja stavljen na utisak prostranosti i prozračnosti. Na udobnim sedištima, kako napred, tako i pozadi, ima sasvim dovoljno mesta imajući u vidu minijaturne dimenzije. Instrument tabla je klasičnog oblika, sa okruglim analognim instrumentima, koje pokazuju standardne podatke, pri čemu je sasvim neočekivano prisutan i putni kompjuter. Centralna konzola je postavljena gotovo vertikalno i na njoj se nalaze komande ventilacije, kao i audio uređaja. Završna obrada je solidna i testirani primerak je bez vidljivih tragova habanja i bilo kakvog zamora.
Kineski proizvođač je dosta truda uložio u bezbednost. Ego je opremljen sistemom protiv blokiranja točkova pri kočenju, kao i elektronskom distibucijom sile kočenja. Osim toga, vozilo poseduje prednje vazdušne jastuke i letvu volana koja upija energiju pri sudaru. Chery je posvetio dužnu pažnju komforu putnika, tako da se na spisku standardne opreme nalaze odlični klima uređaj, radio prijemnik sa MP3 plejerom, centralna brava sa daljinskom komandom, kao i četiri podizača prozora. Prednje i zadnje maglenke zaokružuju ponudu, baš kao i alumijumski naplaci dimenzija 14 inča.
Za pogon vozila koristi se ACTECO benzinski agregat zapremine 1.3 litra koji je razvijen u saradnji sa austrijskom kompanijom AVL. Zahvaljujući elektronskom ubrizgavanju i šesnaestoventilskoj tehnologiji, motor razvija 83 KS i iskazuje adekvatnu elastičnost koja je praćena niskom potrošnjom. Petostepeni menjač prenosi snagu na prednju osovinu. Oslanjanje je nešto tvrđe podešeno, što je i razumljivo obzirom na visinu vozila.
Dolazak Cheryja na naše tržište je definitvno doneo neke nove vetrove. Mora se priznati da pred sobom ima nimalo lak zadatak razbijanja predrasuda prema svemu što dolazi iz dalekoistočne industrijske sile. Ipak, sudeći po broju modela Ego koji se može videti na našim ulicama, može se reći da svoj zadatak za sada ispunjava više nego dobro.