Na beogradskom Sajmu automobila 2010. premijerno je predstavljen novi Citroen C4. Porastao je u svim segmentima u odnosu na svog predhodnika, tako da mu je dužina 4,33m, a širina 1,79m, dok je visina 1,49m. Ima najveći prtljažnik u svojoj klasi - 408 litara, a kompaktnost i bezbednost je potvrdio je osvajanjem svih 5 zvezdica na EuroNCAP testu.
Posmatrano spreda rebrasta hauba krivi se po bokovima, prednja svetla su usađena unutar bočnih krila, a maska je veća.  Iz profila pokazuje dve linije stila koje se ukrštaju i kvartalna prozorska stakla, naglašavajući njegov dinamičan izgled. Na zadnjem delu, novi ševron i originalno osvetljenje naglašavaju prestižan dizajn ovog kompaktnog hečbeka. Izvajane linije i zadnji crni spojler dodatno ilustruju potragu za optimizacijom aerodinamike.
Kao i spoljašnji i unutrašni stil novog C4 prikazuje odmah visok nivo kvaliteta i prefinjenosti. Unutrašnjost je luksuzna i dobro osmišljena, sa horizontalnim pregradama aerodinamičnih linija. Centralno postavljena instrument tabla, na kojoj su objedinjene komande audio sistema i klima uređaja, obezbeđuju savršeno uklapanje u konture prednjeg unutrašnjeg dela vozila.
Prezentacijom kabine do najsitnijih detalja, novi C4 predstavlja najbolje materijale u klasi, kao što je glatka koža na instrument tabli i oko otvora za ventilaciju, vrhunski materijal za krovne obloge i hromirane detalje na komandama volana, ventilacionim otvorima i ručici menjača. Nova instrument tabla je sa tri pokazivača i kombinuje analogne i digitalne informacije i obezbeđuje jasnu čitljivost podataka. Novi, pažljivo dizajniran, volan obogaćen je centralnim komandama i sa mnogo funkcija smeštenih u jasno vidljivim područjima za muzički uređaj, telefon, limitator brzine i ostale uređaje potrebne vozaču.

Citroen-C4_1Citroen-C4_3

Kabina sadrži mnoštvo prostora i odeljaka za odlaganje sitnica i specijalnu novu funkciju – visoku i široku centralnu konzolu sa četiri različita prostora za skladištenje. Drugi glavni prostor ove konzole je ispod prednjeg naslona za ruke. Namenjen je da se tu ostavljaju CD-ovi i sadrži i utičnicu od 230V. Ova visoka centralna konzola prava je inovacija, nikada ranije viđena na tržištu automobila.
Novi C4 uključuje bezbednosni spektar dizajniran tako da unapredi bezbednost ne samo vozača i putnika nego i drugih vozača na putu. Opremljen je sistemom za pomoć pri kretanju na uzbrdici, električnom parking kočnicom, LDWS (Sistem nadgledanja), ksenon prednjim svetlima sa dvostrukom funkcijom, senzorima za parkiranje uz "procep" za merenje parking prostora i još neke nove funkcije koje ranije nisu viđane u ovom segmentu
Akustični tretman je takođe bio jedan od prioriteta u pružanju izuzetnih standarda udobnosti u kabini. Vibracija, buka motora, aerodinamična buka i uticaj buke su amortizovani kako bi obezbedili miran ambijent u kabini. Audio sistem takođe veoma doprinosi udobnosti i opuštanju pri vožnji. Pozicije “zvučne scene” su postavljene preko puta vozača i svih putnika radi maksimalne udobnosti slušanja.
Citroen WiFi On-Board system omogućava putnicima da koriste Internet tokom putovanja i na taj način kvalitetno iskoristite svoje vreme na putu. Jednostavan za korišćenje, ovaj sistem se zasniva na WiFi jedinici smeštenoj u automobilu. Pružanjem Internet veze u kolima, Citroen bežični On-Board omogućava putnicima pristup e pošti, da dobiju praktične informacije, igraju online igrice ili surfuju i sve to u isto vreme.
Novi Citroen C4 ima elektronsku HDi tehnologiju sa nekoliko verzija. Nova generacija Stop & Start sistema kombinuje reverzibilni alternator sa dizel motorom. Zaustavlja motor i restartuje ga odmah kada vozilo treba da se pokrene. Glavne komforne funkcije (klima, radio…) i pomoćne funkcije (upravljački mehanizam, ESP, itd.) prirodno ostaju dostupni tokom “Stop” faze. Ova inovacija smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova iz HDi motora do 15%.  E-HDi sistem je originalan po tome što kombinuje nekoliko tehnologija: HDi motor, jedan od najefikasnijih pogonskih sistema na tržištu, Stop & Start sistem sa drugom generacijom reverzibilnih alternatora, E-buster sistem da odmah ponovo pokrene motor (0,4 s), elektronski sistem kontrole alternatora, projektovan da povrati energiju kada automobil usporava i menjač sa optimizovanim rasponom.
Novi C4 sastoji se od 70% metala, već uveliko recikliranog, 5% raznih materijala (staklo i sl.) i 5% tečnosti. Preostali deo je plastika (polimeri). PSA grupa je postavila ambiciozan cilj u eko-dizajnu: da obuhvati 20% zelenih materijala u vozilu do 2011. Termin "zeleni materijali" obuhvata prirodna vlakna (lan, konoplju..), nemetalne reciklirane materijale i biomaterijale (materijale iz obnovljivih izvora i ne sadrži petrohemijske  proizvode). Ovi materijali omogućavaju da se koriste manje fosilna plastična goriva i na taj način se promovišu sirovine iz obnovljivih izvora, da bi neke delove učinili lakšim i smanjili emisiju CO2 i da bi promovisali reciklažu plastike.

Citroen-C4_2Citroen-C4_4