Dacia Logan MCV

 

Dacia Logan MCVDacia Logan MCV

Dacia svoju ponudu porodičnih automobila zaokružuje novim Loganom MCV, velikim karavanom male cene. Nakon Lodgyja, modularnog MPV-a s pet ili sedam sedišta, i Dokkera, praktičnog auta sa pet sedišta za slobodno vreme, koji ima i poslovnu verziju, novi Logan MCV je još jedna potvrda Dačijine verodostojnosti kada je reč o prostranim, praktičnim vozilima. Ovaj prostrani karavan sa pet sedišta je namenjen vozačima koji traže udoban, praktičan automobil sa mnogo mesta (za putnike i u prtljažniku) za svakodnevne potrebe i slobodno vreme.
Novi Logan MCV je dinamičnijeg izgleda, s blago ukošenim zadnjim prozorom, na primer, i, iz profila, stilskim obeležjima koje deli s Lodgyjem i Dusterom. Novi dizajn Logana MCV jasno prati savremene trendove oblikovanja, ali ne na štetu prostrane unutrašnjosti. Spolja, novi Dacia Logan MCV ima odlučan izgled sa obeležjima poput krovnih nosača koji odišu snagom i poletom. Crna maska iznad zadnjih svetala pojačava utisak prostranosti i robusnosti.
Novi Logan MCV spolja izgleda čvrsto i izdržljivo, a takva je i unutrašnjost koja odiše visokim nivoom kvaliteta. Dacijin dizajnerski tim je posebnu pažnju posvetio tome da unutrašnjost novog Logana MCV ispuni očekivanja kupaca o upotrebljivosti. Prekidači su ergonomski razmešteni, sve su komande smeštene na upravljaču ili u njegovoj neposrednoj blizini.
Unutrašnjost je pametno uređena pa nudi praktična i lako dostupna mesta za odlaganje stvari, poput pretinaca u prednjim i zadnjim vratima i na vrhu armaturne ploče, zapremine od čak 16 l. Poklopac prtljažnog prostora (na nekim verzijama) ima čvrst gornji deo koji se takođe može koristiti za odlaganje stvari. Zadnja klupa koja se jednostavno može preklopiti u razmeri 2/3-1/3 je standardna u svim verzijama i omogućava maksimalnu prilagodljivost.
Radi najveće zaštite, novi Logan MCV uz vozačev i suvozačev vazdušni jastuk nudi i prednje bočne vazdušne jastuke (u svim verzijama prema normi Euro 5). Sve evropske verzije imaju zvučno i svetlosno upozorenje za neprivezan vozačev ili suvozačev pojas, sistem Isofix na spoljnim zadnjim sedištima za brzu i jednostavnu montažu dečijih sedišta. Karoserija ima područja programiranog gužvanja radi upijanja energije udarca. A odbojnik i poklopac motora su oblikom, čvrstinom i debljinom takođe konstruisani za optimalno upijanje energije udarca kako bi u slučaju frontalnog sudara pešaci bili maksimalno zaštićeni. Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) je standardna oprema svih verzija usklađenih s normom Euro 5, odnosno evropskim propisima. Osigurava stabilnost automobila u zahtevnim uslovima, na primer pri izbjegavanju prepreka, gubitku prianjanja u krivinama i na klizavima podlogama. ABS je upotpunjen sistemom za pomoć pri naglom kočenju (EBA) koji automatski prilagođava hidraulični sistem tako da koči najvećom snagom od početka pritiska na papučicu kočnice do uključenja ABS-a.
U skladu sa Dacijinim načelom ponude više za manje, novi Logan MCV raspolaže novom, funkcionalnom, korisnom opremom jednostavnom za upotrebu, koja je predstavljena na Lodgyju, Dokkeru, novom Loganu i novom Sanderu.
Poput novog Logana i novog Sandera, novi Logan MCV na izbor nudi dva benzinska motora: 1.2 16v 75, svestran i ekonomičan u pogledu nabavne cene i troškova održavanja, kao i potpuno novi TCe 90, trocilindarski benzinski motor sa turbopunjačem koji otelotvorava odlike motora grupe Renault. TCe 90 teži 15 kilograma manje od konvencionalnog motora iste snage. Ima žustra, uglađena ubrzanja koja kombinuje sa zavidno malom potrošnjom goriva (5 l/100 km) i emisijom CO2 (116 g/km).
Novi Logan MCV je takođe dostupan sa dva proverena 1.5 dCi dizel motora snage od 66 kW (90 KS) ili 55 kW (75 KS) koji udovoljavaju normama Euro 5. 1.5 dCi je najprodavaniji Renaultov motor, poznat po pouzdanosti, performansama i ekološkim karakteristikama. Nedavne prerade su dodatno poboljšale ubrzanje, dok je potrošnja od 3,8 l/100 km ostala među najmanjima u klasi, što rezultira emisijom CO2 od samo 99 g/km.

Dacia Logan MCVDacia Logan MCV