Ford je do danas bio uspešan na mnogim poljima. Ruku na srce, može se reći da baš i nisu imali sreće sa monovolumenima. Focus C-max, S-max i Galaxy su bili odlični automobili, ali nekako su imali slabiju prodaju od očekivane i nisu uspeli da se probiju u sam vrh.
Ford Grand C-max ima zadatak da sve to promeni. Kako mu i ime kaže, nešto je veći od osnovnog modela C-maxa. Prednji kraj je za jedan monovolumen relativno neobičnog oblika, sa prilično niskom siluetom. Na njemu se zapaža dvodelna, sada već za Ford klasična maska hladnjaka, od kojih je donja znatno veća i ima zadatak da vozilo spreda učini nižim. Prednje svetlosne grupe su uklapaju u Fordov aktuelni „kinetički dizajn“ i zaokružuju atraktivni prednji kraj. Pogled na bok kod monovolumena neće nikoga ostaviti bez daha. Na Grand C-maxu bokovi imaju po jedna klizna vrata za putnike na zadnjim sedištima, i jedna uobičajena za putnike napred. Pogled otpozadi budi asocijacije na mnogo veći Ford S-max, što je samo po sebi izuzetan dizajnerski upeh. Rezimirajući, može se reći da je Ford Grand C-max dizajnerski izuzetno uspeo i da u potpunosti prati trendove kinetičkog dizajna svojstvene pomenutom proizvođaču.

Osnovni zadatak u enterijeru svakog minivena je da bude prostran i udoban. Prostranost garantuje sedam sedišta, od kojih su poslednja dva smeštena u prtljažnik. Inače, za sedišta je vezana i jedna specifičnost, a to je da srednje sedište pozadi može biti sklopljeno i složeno ispod desnog sedišta pozadi, što povećava komfor putnika u drugom redu. I na instrument tabli se može videti dinamičnost, koju nemački proizvođač izuzetno potencira u poslednje vreme. Ispred vozača su klasični analogni instrumenti, dok je centralna konzola uzdignuta i opremljena audio i klima uređajem, sa opcionom navigacijom.
U pogledu motorizacije za početak se najavljuju samo dva agreagata, oba benzinske koncepcije. Prvi je zapremine 1.6 litara, očekivne snage oko 160 ks, dok drugi dvolitraš razvija 200 ks. Oba motora koriste takozvanu EcoBoost tehnologiju, koja podrazumeva upotrebu turbo punjača. Ovakva vozila podrazumevaju i dizel motore, i očekuje se da to bude poznati TDCi dvolitraš.
Segment minivanova u Evropi je tržište koje konstanto raste. Od pojave Renaulta Scenica sredinom devedesetih godina prošlog veka, pojavio se veliki broj različitih modela koji se sa manje ili više uspeha takmiče na tržištu. Focus Grand C – max ima pred sobom težak zadatak dostizanja prvog mesta u klasi, za šta ima sasvim dobre argumente na raspologanju.