Kia Motors Europe sprovela je nedavno značajna unapređenja svog popularnog modela Kia Cee'd, koji je jedan od temelja uspeha ovog južnokorejskog proizvođača na Starom kontinentu. Od predstavljanja 2006. godine, do sada je proizvedeno preko milion modela Cee'd.
Unapređeni Kia Cee'd od svog prethodnika nasledio je markatan i prepoznatljiv stil, s nizom vizuelnih novina koje modernizuju izgled automobila. Spreda je cee'd i dalje zadržao svoj prepoznatljiv izgled koji se dokazao kao popularan kod evropskih kupaca. Svoju prepoznatljivost zadržao je rešetkom u obliku “tigrovog nosa", elegantno spuštenim svetlima i integrisanim svetlima za maglu. Promene cee'd-ovog “lica” uključuju branik koji je sada širi i sa nešto oštrijim linijama, ima hromirano oivičenje oko svetala za maglu i novi ovalni oblik rešetke koji dodatno naglašava oblik i dizajn prednjeg dela automobila. Slična promena učinjena je i na zadnjem delu cee'da pomoću preoblikovanih branika i sportskijeg izgleda reflektora, koji daju veći volumen i jačinu samom izgledu automobila. Zadnja LED svetla daju finalan prefinjeni pečat zadnjem delu automobila. Novi 16-inčni i 17-inčni aluminijumski naplaci modernog dizajna od sad su dostupni kod svih verzija Cee'd-a.
Značajne promene učinjene su i u unutrašnjosti automobila, tako da su primenjene novi, kvalitetniji materijali, ali i nove kombinacije boja. Takođe, značajan napredak je postignut na planu zvučne izolacije, kao i smanjenja vibracija. Tapacirung i ventilacioni sistem dobili su dodatne materijale koji upijaju zvuk, dok je udvostručena upotreba antivibracione pene armaturne table. Dizel verzije dobile su dodatnu zvučnu izolaciju bloka motora, filtera ulja i filtera tvrdih čestica.
Najveća novost sasvim sigurno je novi 1.0-litarski ‘T-GDI’ motor (turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem goriva) Ova pogonska jedinica je primer Kijinog downsized motora u Evropi, a nudiće se u dve verzije – snage 100 KS sa obrtnim momentom od 172 Nm, dok jača verzija 1.0 T-GDI motora uz isti obrtni moment proizvodi 120 KS. Najveći obrtni moment je na raspolaganju u rasponu od 1.500 do 4.000 o/min, što ga čini neverovatno prilagodljivim u svim uslovima vožnje. Obe varijante mogu se pohvaliti svojim niskim emisijama CO2 (od 109 do 120 g/km u kombinovanom ciklusu, u zavisnosti od varijante) i skromnoj potrošnji goriva (4,7-5,2 l/100 km).
Dizel Cee'd po očekivanjima će i dalje biti vrlo popularan među evropskim kupcima. To je dobro poznati 1.6 CRDi motor koji je doživio brojna poboljšanja, između ostalog sistem ubrizgavanja goriva pod visokim pritiskom i uljnu pumpu sa umanjenim trenjem. Tu je i „slabija“ verzija sa 110 konjskih snaga koja će se nuditi kako kod standardnog Cee'd-a tako i kod GT Line verzije. Najsnažnija verzija 1,6-litarskog CRDi motora sada razvija 136 KS (kod prethodnog modela 128 KS), a povećan je i obrtni moment (285 Nm u odnosu na 265 Nm kod prethodnika). Najveći obrtni moment na raspolaganju je već od 1.500 o/min (prethodno 1.900 o/min), i odnosi se na ručni menjač, što omogućava ubrzanja u svim uslovima vožnje bez ikakvog napora.
Kia Cee’d i dalje će nuditi 1.6 GDI benzinski motor snage 135 KS, kao i osnovni 1,4-litarski MPI benzinski motor snage 100 KS, kao i popularni 1.4 CRDi dizel motor (90 KS), a svi ti motori zadovoljavaju najnoviji emisijski standard Euro 6. Nadograđeni Cee'd od sada dolazi s Kijinom najnovijom tehnologijom. Ovaj popularni model u novoj varijanti nudi i Kijin novi 7-stepeni menjač s dvostrukim kvačilom (DCT), koji je dostupan isključivo na modelima opremljenim 1,6-litarskim CRDi dizel motorom u njegovoj snažnijoj verziji (136 KS). Novi DCT bolji je od svog prethodnika - šestostepenog automatskog menjača koji je zamenio.