Monovolumeni B segmenta postaju sve popularniji. Nakon Renaulta Modusa, Nissana Note, Citroena C3 Picassa, te Hyundaija ix20, i Kia je odlučila da tržištu ponudi svoje viđenje automobila u narastajućoj klasi.

Dizajn nove Kije je u potpunosti u skladu sa novim trendovima koje je postavio glavni dizajner Peter Šrejer. To drugim rečima znači da je dizajn potpuno svež, sa formama koje izuzetno prijaju oku. Na prednjem delu ističe se gril hladnjaka, kao i farovi koji su krajnje neobičnog oblika. U prednjem odbojniku smeštene su maglenke, kao i dodatni usis za dotok svežeg vazduha hladnjaku. Bočna silueta se odlikuje sasvim očekivano nešto višim linijama, sa četiri odvojene staklene površine koje ostavljaju utisak celine. Zadnji kraj povišen i na njemu dominantnu ulogu imaju peta vrata i stop lampe. Ovakav dizajn je pobrao dosta simpatija, ali i prestižnu nagradu „iF“ za industrijski dizajn, koja se vrednuje na osnovu brojnih kriterijuma kao što su završna obrada proizvoda, stepen inovacija i ekološka prihvatljivost proizvoda. Treba naglasiti da je dizajn Venge nastao u Evropi i tako u potpunosti prilagođen ukusu kupaca sa Starog kontinenta.

Enterijer je u znaku okruglih oblika. Komande klima uređaja, analogni instrumenti i centralni deo upravljača imaju naglašene okrugle forme kojima je postignut savršen balans. Proizvođač iz Južne Koreje sa ponosom ističe upotrebu kvalitetnijih materijala za oblaganje enterijera, kao i znatno bolju završnu obradu. Kia Venga obiluje i prostorom u kabini, što je sasvim razumljivo kada se ima u vidu tip vozila.
Kia Venga na naše tržište stiže u jednom od tri paketa opreme, LX Cool, EX Urban i EX City. Automobil je moguće poručiti u jednoj od deset boja. Oprema je na očekivanom nivou za ovaj segment, i podrazumeva kompletan elektropaket, audio i klima uređaj, kao i širok spisak dodatne opreme. Bezbednost je nešto u šta Kia u poslednje vreme izuzetno polaže: ABS sa BAS-om je standardan, dok je moguće poručiti i ESP, kao i HAC (pomoć za kretanje na uzbrdici). Šest vazušnih jastuka je standardna oprema: dva prednja, dva bočna i prozorski vazdušni jastuci koji se pružaju celom dužinom stakala kako bi zaštitili i putnike na zadnjim sedištima. Prednja sedišta opremljena su aktivnim naslonima za glavu kako bi se
sprečile povrede glave u slučaju udarca od pozadi. Svih pet sedišta imaju sigurnosne pojaseve sa 3 tačke vezivanja.
Od pogonskih agregata u novoj Vengi mogu se naći benzinci zapremine 1.4 i 1.6 litara, sa 90 i 125 ks. Dizel agregati su zapremine 1.4 i 1.6 litara, i razvijaju 75 i 90 ks, odnosno 115 i 128 ks kod većeg motora. Prenos snage je na prednje točkove, i moguće je dobiti i automatski menjač.
Garantni rok je već nešto standardno što Kia nudi, sedam godina, uz deset godina garancije protiv korozije.