Mazda3

 

Mazda3Mazda3

Naslednik modela 323, proslavljenog po svojoj pouzdanosti, u svojoj trećoj generaciji stigao je na tržište u dve karoserijske varijante, hečbek, koju proizvođač označava kao Sport i klasičnoj limuzinskoj. Za obe varijante karakterističan je izuzetno atraktivan dizajn, štedljivi i snažni motori i bogata oprema uz dobru završnu obradu.
Budući da je to automobil dizajniran sa Mazdinom dizajnerskom temom "KODO – duša pokreta", oblik karoserije izražava dinamično kretanje u svakom detalju - od prednje maske pa nadalje. Isklesani oblici potpuno nove Mazde3 stvaraju utisak snažnog kretanja prema napred. Moćan, širok stav nagoveštava uzbudljive performanse i upravljivost. A sa KODO dizajnom, spoljašnjost ovog automobila dočarava energičnu tenziju i osećaj ritmičkog kretanja, koji već na prvi pogled utiče na vozače. Mazdin dizajnerski rukopis, sada primenjen i kod potpuno nove Mazde3 Sport, odlikuje se rešetkom u obliku krila koja se neprimetno stapa s elegantnim LED prednjim svetlima, naglašavajući sportski, dinamični izgled ovog automobila. Naglašavajući teksturu površine kao i oblik, isklesana karoserija daje bogate, uglađene odraze. Pritom nagrađivani KODO dizajn stvara utisak koji izražava kretanje i ritam. Antena u obliku peraja morskog psa još je jedan primer vrhunske izrade, a zadnji spojler samo naglašava sportski utisak ovog automobila.
Kokpit je dizajniran tako da okružuje vozača, stvarajući osećaj jedinstva između vozača i automobila. Vizuelno otvorenija suvozačeva strana spaja se s vozačevom kako bi se potstaklo zajedničko iskustvo vožnje. Integrisanim displejom audio i navigacijskog sistema na vrhu table s instrumentima, održana je niska silueta instrument tablu kako bi se naglasilo prostrano vozačko okruženje, uz podsticanje opuštajuće vožnje. Sportska i upadljiva grafika vrhunski izrađenog Head-up displeja pomaže u podizanju sigurnosti vožnje, jer je brzinomer poravnat sa linijom pogleda vozača. Nivo izrade u vozačkom okruženju je podignut na viši nivo. Mazda 3 je prva Mazda - i jedan od prvih automobila u klasi - koja nudi MZD Connect, sistem za sve popularnije povezivanje multimedijalnog uređaja u vozilu i mobilnog telefona.
Nova konstrukcija SKYACTIV karoserije poboljšava performanse i pruža bolje iskustvo vožnje. Upotrebljeno je više čelika visoke i ultra visoke čvrstoće kako bi se povećala krutost konstrukcije karoserije za oko 30%. Zato, osim što je čvršća, lakša karoserija u Mazdinim automobilima nove generacije smanjuje ukupnu težinu automobila.
Kombinacija povećane čvrstoće i manje težine poboljšava upravljivost na putu i odzivnost, a automobil čini agilnijim za vožnju. To poboljšava voznu dinamiku i pruža zabavnije iskustvo vožnje. Ova konstrukcija SKYACTIV karoserije lakša je i čvršća, poboljšavajući dinamičke performanse i pružajući sigurniju vožnju.
Pa­le­ta agra­ga­ta ta­ko za­po­či­nje sa ben­zin­skim od 1,5 li­ta­ra sa 100 KS i 150 Nm, pa sle­di dvo­li­tar­ski u dve ver­zi­je sna­ge sa 120 KS i 210 Nm, od­no­sno 165 KS i 210 Nm, a za­vr­ša­va se sa di­ze­lom od 2,2 li­tra i 150 KS sa 380 Nm. Ovaj ekonomični automobil kombinuje uzbudljivo iskustvo vožnje sa izuzetno niskom potrošnjom goriva i emisijama CO2 od samo 107 g/km. Ova impresivna ekološka efikasnost postignuta je zahvaljujući pionirskim tehnologijama, uključujući i-ELOOP, i-stop sistem i naprednu SKYACTIV tehnologiju. Vrhunske aerodinamične karakteristike takođe pridonose izuzetno niskoj potrošnji goriva. Tome pridonosi aktivni poklopac usisa vazduha ispred hladnjaka, koji se automatski otvara i zatvara u zavisnosti od uslova vožnje, smanjujući otpor vazduha automobila i poboljšavajući ekološku efikasnost.

Mazda3Mazda3