Salon automobila u Beogradu

Dacia Logan MCV

05. Mar 2013

Prostrani karavan za svaki dan

Posle novih modela Dacia Logan, Sandero i Sandero Stepway, kompanija Dacia ide korak dalje sa novim modelom Dacia Logan MCV, velikim karavanom sa malom cenom. Posle modela Dacia Lodgy, modularnim MPV vozilom sa 5/7 sedišta i Dokker, lakim komercijalnim vozilom sa pet sedišta prilagođenim za privatne i poslovne potrebe, novi Logan MCV dodatno potvrđuje kredibilitet brenda Dacia u oblasti prostranih i praktičnih vozila. Ovaj prostrani karavan sa pet sedišta je dizajniran za vozače koji traže udoban, praktičan, prostran automobil za svakodnevnu upotrebu i razonodu.

Njegov atraktivan dizajn i moderne karakteristike, čine ga vrednim dodatkom kod najnovije generacije automobila marke Dacia. Dacia Logan MCV ima novi identitet Dacia brenda sa naglaskom na snagu i robusnost. Novi Logan MCV odlikuje atraktivan dizajn, kao i najveća nosivost u klasi, jer prtljažni prostor ima od 573 litara zapremine do 1518 litara sa slopljenim zadnjim sedištima uz velikodušne dimenzije sa dužinom od 4.49 metara i sa sposobnošću da ponose predmete dužine do 2,7 metara. Dakle, ovo je pravi MCV (max capacity vehicle) veran svom imenu, sa fleksibilnim i prostranim enterijerom, a sve po cenama malih gradskih automobila. "Novi Dacia Logan MCV ima dinamičniji izgled sa blago zakošenim zadnjim prozorom, i gledano sa strane, sličan stil koji deli sa modelima Dacia Lodgy i Duster.

 

 

 

Novi dizajn ovog modela nedvosmisleno je u okviru savremenih stilskih tendencija, ali bez žrtvovanja kapaciteta unutrašnjeg prostora. Ovo je veliki automobil i ponosni smo što je tako.", izjavio je David Durand, direktor dizajnerskog programa kompanije Dacia. Spolja, nova Dacia Logan MCV ima energičan izgled sa dizajnerskim detaljima, uključujući krovne šine koje evociraju snagu i izdržljivost. Crna maska iznad zadnjih svetlosnih grupa ističe utisak prostranosti i robusnosti. Ako Dacia Logan MCV izgleda robusno i snažno spolja, ovaj utisak stiče se i u unutrašnjosti, koja ima visok stepen ostvarenog kvaliteta. Dizajnerski tim kompanije Dacia posvetio je posebnu pažnju kako bi se osiguralo da unutrašnjost ovog modela ispunjava očekivanja korisnika u vezi upotrebljivosti. Pozicija vozača je udobna, sa sedištem koje je u potpunosti podesivo i podesivim volanom u nekim verzijama. Raspored instrumenata i komandi poštuje ergonomske principe, sa svim kontrolama lako dostupnim na volanu ili u njegovoj neposrednoj blizini.

Aranžman unutrašnjosti rešen je pametno, nudeći ne manje od 16 litara pristupačnog prostora za odlaganje raznih stvari, kao što su ostave za stvari u prednjim i zadnjim vratima, kutija za sitnice i prostor za stvari na vrhu instrument table. Poklopac prtljažnika na nekim verzijama ovog modela, ima krut gornji deo sa dodatnim unutrašnjim prostorom za odlaganje stvari. Jednostavna za korišćenje i deljiva u odnosu 2/3-1/3 što je standard na svim verzijama, sklopiva zadnja klupa čini sve za maksimalnu raznovrsnost unutrašnjosti

 

 

Novi Dacia Logan MCV donosi nove funkcionalne sisteme lake za korišćenje i 100 % korisnu opremu uvedenu na modelima Lodgy, Dokker, Logan i Sandero. Najvažniji sistemi i oprema na novom modelu su:
• Media Nav sistem dostupan na odabranim verzijama je potpuno integrisan multimedijalni sistem sa velikim 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, koji nudi veoma intuitivan početni izbor za slobodnu navigaciju kroz mnogobrojne sistemske korisne funkcije koje uključuju Bluetooth tehnologiju i satelitsku navigaciju sa 2D i 3D (Birdview) displejem. Personalni uređaji se lako mogu povezati preko USB ili džek konektora.
• DaciaPlug&Radio dostupan na odabranim verzijama je jednostavan i vrlo efikasan multimedijalni sistem sa proizvoljno montiranim ekranom koji prikazuje tri reda informacija. Dacia Plug&Radio obuhvata radio, MP3 kompatibilan CD plejer, Bluetooth tehnologiju i USB utičnicu sa različitim konektorima.
• Tempomat sa limiterom brzine na nekim verzijama ima na volanu kontrole za obe funkcije, kao i prekidač za podešavanje brzine.
• Zadnji parking senzori na odabranim verzijama postavljeni na zadnjem braniku, služe za upozoravanje vozača kada se približi nekoj prepreci.
• Servo volan koji je standard na svim verzijama, služi za poboljšanu udobnost i zadovoljstvo u vožnji.

 

 

 

Dacia Logan MCV dolazi sa izborom od dva benzinska motora: 16V 75 1.2 litarskim svestranim i ekonomičnim motorom u pogledu početne prodajne cene i troškova, tako i sa potpuno novim TCE 90 motorom, trocilindarskim turbo benzincem koji sažima najbolje osobine Renault pogonskih agregata. Ovaj motor je malo čudo tehnike, težine za 15 kg manje nego konvencionalni motor ekvivalentne snage. Nudi oštra, plastičnija ubrzanja koje kombinuje sa zadovoljstvom vožnje uz malu potrošnju goriva od 4,9 L/100 km i niskom emisijom izduvnih gasova od 116 g/km. Kombinovanjem niske potrošnje goriva sa rekordnom zapreminom tovarnog prostora od 573 litara, ovaj automobil daje najbolji odnos između potrošnje goriva i nosivosti, što je najbolji predlog za niskoplatežne kupce kojima je potrebna velika nosivost automobila.

 

 

 

Novi model biće dostupan i sa poznatim 1.5 litraskim dCi dizel motorom snage 90 KS. Ovo je najprodavaniji dizel agregat kompanije Renualt, poznat po pouzdanosti, performansama i ekološkim akreditivima. Njegova nedavna optimizacija donosi dodatna poboljšanja kod ubrzanja, dok potrošnja goriva ostaje među najnižim u ovom segmentu od 3,7 L/100 km uz veoma nisku emisiju izduvnih gasova od 99 g/km. Sa Eco Mode funkcijom kod TCE 90 i dCi 90 motora, vozač može izabrati optimizovanu potrošnju goriva u bilo kom trenutku. Eko režim podešava određene postavke motora i parametre za kontrolu klime koji odgovaraju vozaču i putnicima. U zavisnosti od uobičajenog stila vožnje i uslova na putu, Eko režim može doneti poboljšanja do 10 % u smanjenju potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova.

 

 

 

Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) pojavljuje se kao standard u skladu sa evropskim propisima bezbednosti. Ona osigurava stabilnost vozila u teškim uslovima vožnje kao što su izbegavanje prepreka na putu, gubitak prijanjanja u krivinama i na klizavim površinama. ABS (anti-lock brake system) je poboljšan sa Emergency Brake Assist (EBA) funkcijom, koja podešava hidraulični kočioni sistem koji automatski dodaje maksimalni pritisak kočenju od početka kočenja do tačke na kojoj se ABS aktivira za maksimalnu zaštitu putnika. Novi Logan MCV nudi prednje bočne vazdušne jastuke pored vozačkog i suvozačkog vazdušnog jastuka. Postoji zvučni i vizuelni upozoravajući signal koji podseća vozača i suvozača na vezivanje pojaseva na svim verzijama ovog modela za Evropu. Automobil ima I Isofix zatvarače na dva spoljna zadnja sedišta za brzo i sigurno postavljanje dečijeg sedišta. Struktura tela automobila projektovana je sa zonama deformacija, koje apsorbuju energiju udara. Područija oko prednjeg branika i poklopca motora su takođe dizajnirana u smislu oblika, krutosti i debljine za optimalnu apsorpciju energije udara, kako bi se postigla najbolja moguća zaštita za pešake u slučaju frontalnog sudara. Sve ovo je veoma ohrabrujuće pri izboru kupovine ovog automobila od starne kupaca, jer su Dacia vozila poznata zbog svoje pouzdanosti, ekonomičnost i jednostavnog održavanja. U decembru prošle godine, Dacia revolucionarni pristup tržištu automobila osvojio je Strategy Trophy u znak priznanja za dinamičnost rumunskog brenda i dosledan program lansiranja atraktivnih cena svojih novih modela.

 


Ime i prezime
Komentar