Dobra prodaja Peugeot u Evropi

05. Mar 2021

Peugeot 2008

 

U trenutku kada brend predstavlja potpuno novi identitet i modernizovaniji i elegantniji novi logotip koji prati redizajn vozila, Peugeot 208 i SUV Peugeot 2008 nastavljaju da nižu uspehe.

 

U februaru je na tronu najprodavanijih automobila u Evropi bio upravo Peugeot 208 sa 18.375 isporučenih primeraka. Sledi ga Peugeot 2008 koji je stigao do 17.120 novih vlasnika, što je takođe najbolji evropski rezultat u SUV segmentu.

 

Najnovija generacija Peugeota 208, apsolutno odgovara globalnoj strategiji brenda koja ide u pravcu premijum društva, odskače od konkurencije pre svega po svom oštrom i hrabrom dizajnu koji sobom donosi novi talas energije i mladosti. Peugeot 208 je nova komponenta vizije budućnosti Brenda: ističe mladolik izgled i donosi svu svoju energiju, spontanost koja ističe vrednosti Peugeot Brenda: najviša očekivanja, stil i emociju. Kao jedan od glavnih volume maker-a, svoj doprinos kompletnoj gami daje već ustaljenim karakteristikama: dizajn koji odiše samopouzdanjem uparen sa inovacijama i najnovijim tehnologijama.

 

S obzirom na to da se način korišćenja automobila konstantno menja, da je tranzicija na sve efikasnije motore velika šansa, nova 208-ica od samog starta nudi tri izbora kada su u pitanju motori: električni, benzinski i dizel. Po prvi put svi isto izgledaju bez obzira na vrstu pogona.

 

Postignutom rezultatu dodatno je doprinela i električna verzija modela, Peugeot e-208, koja se na listi najprodavanijih električnih automobila nalazi na četvrtom mestu.

 

Peugeot 2008 dizajnerski je potpuno usklađen sa najnovijom generacijom modela brenda, što znači da ima prepoznatljivu masku hladnjaka i specifične LED farove na koje se nadovezuju dnevna LED svetla koja predstavljaju stilizovane lavlje očnjake.

 

Peugeot 2008 dolazi po prvi put u verziji na struju, opremljenoj elektromotorom od 136 KS (100 kW) i 260 Nm. Električna energija skladišti se u baterijama kapaciteta 50 kWh, koje obezbeđuju autonomiju u vožnji od 312 km.

 

Snažan i prepoznatljiv, novi Peugeot 2008 kreiran je da ispuni najviše ambicije i okrene novu stranicu istorije SUV modela Peugeot brenda, što dokazuju i prošlomesečni prodajni rezultati.

 

Takođe, zavidan rezultat ostvario je i Peugeot 3008 PHEV, koji se nalazi na drugom mestu najprodavanijih hibridnih automobila sa 2.564 prodatih jedinica i zabeleženim rastom od 120 odsto.

 

Novi SUV Peugeot 3008 Hybrid kombinuje snagu i odvažnost sa sveprisutnom tehnologijom u kabini koja doprinosi jedinstvenom uživanju u vožnji. Njegova dva motora Hybrid 225 KS FWD i Hybrid 4.300 KS AWD, kombinuju energije, efikasni su i dinamični. 

 

Autonomija litijum-jonske baterije novog SUV Peugeot 3008 Hybrid omogućava prelaženje do 59 km u Electric režimu, prema WLTP homologacionom protokolu (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). WLTP protokol daje korisnicima precizniji pogled i realističnije vrednosti autonomije u odnosu na stvarno korišćenje automobila.


Ime i prezime
Komentar