Renault razočaran prodajom električnih automobila

15. Jan 2013

Renault-ZOE-01
Prodaja električnih automobila izazivala je razočarenje u kompaniji Renault, tako da francuski proizvođač automobila želi da usvoji još uspešniju marketing strategiju za borbu protiv nedostatka interesovanja kupaca za ovaj segment automobila. "Mi treba da komuniciramo preko autonomije vozila. Ljudi treba da znaju više o tome šta ovakvi automobili mogu da pruže. Mislim da ljudi izmišljaju nedostatke koja ovi automobili, u stvari, nemaju.", izjavio je Stephen Norman, direktor marketinga kompanije Renault. Iako je Renualt lider na evropskom tržištu električnih automobila, prodaja na globalnom nivou nije dovoljno velika. "Naš sledeći zadatak je da ustanemo sa naših udobnih kreveta i prodajemo električne automobile. Ne treba pričati o tome šta ćemo raditi daleke 2030. godine. Postoji toliko mnogo poruka koje prenose električni automobili, tako da moramo pritisnuti kupce.", dodao je Norman.

Renault će pokrenuti prodaju električnog modela Renault Zoe ove godine sa kampanjom vezanom za tihi rad pogonskog sistema, a to je marketinška tema koju će koristiti za sve svoje električne automobile. Iako je Norman priznao da judi neće da ih kupe samo zato što su tihi, to je kvalitet koji karakteriše izvrstan inženjering i efikasnost. "Ljudi treba da samo da ga voze, naravno. On je izuzetno brz automobil, a kočnice su mu veoma moćne.", rekao je Norman, pozivajući se na model Renualt Zoe.


Ime i prezime
Komentar