Nissan-Micra_INissan-Micra_E
Četvrta generacija Nissanovog najmanjeg modela za evropsko tržište, model Micra, predstavljena je 2. marta 2010. godine na Salonu automobila u Ženevi. U odnosu na treću generaciju najveći otklon je napravljen po pitanju dizajna i pogonskih agregata.
Dizajn automobila je značajno izmenjen. Čudnovate i smele linije prethodnika zamenjeni su fluidnim formama koje se sada lakše uklapaju u prosek klase u kojoj se Micra nadmeće, prepustivši modelu Juke svu ekstravaganciju. Na prednjem kraju japanskog superminija dominira elipsoidni usisnik vazduha, kao i prednje svetlosne grupe bademastog oblika. Silueta vozila je relativno visoka, omogućavajući tako obilje mesta u unutrašnjosti vozila. Zadnji kraj je relativno uobičajenih dizajnerskih rešenja, sa zadnjom svetlosnom grupom pomerene u same ivice vozila. Sam krov je neobičnog oblika, sa udubljenjima koja opisuju polukrug.
Enterijer je dovoljno prostran za vozilo ovih dimenzija. Napred se sedi sasvim udobno, sa adekvatnim podešavanjem vozačkog sedišta u tri ose i obruča upravljača po visini. Na zadnjoj klupi takođe ima dovoljno mesta za dva odrasla putnika, dok je prtljažnik tek na minimumu potrebne zapremine u ovoj klasi. Ispred vozača nalaze se klasični instrumenti – brzinomer i obrtomer, sa displejem putnog kompjutera i pokazivačen nivoa goriva. Centralna konzola je sa komandama klima i audio uređaja. U celokupnom enterijeru dominiraju okrugle, pravilne forme i materijali dobrog kvaliteta.
Kada je u pitanju bezbednost, Nissan nije želeo ništa da prepusti slučaju. Prednji, bočni i zavesasti vazdušni jastuci potpomognuti serijskim ABS-om i ESP-om obezbeđuju izuzetno dobre rezultate na testovima bezbednosti. Na EURONCAP testu Micra je osvojila četiri zvezdice, uvrstivši se po rezultatu među bolje automobile u svojoj klasi. Kompletan elektropaket, automatski klima uređaj, odličan radio aparat sa bluetooth-om, kao i tempomat i limiter brzine su na spisku opreme, koju kupac može da izabere.
Za pogon Micre Nissan koristi benzinski trocilindarski agregat zapremine 1.2 litra i dizel, poreklom iz Renaulta, 1.5 dCi. Precizan petostepeni menjač pomaže da se do kraja iskoriste performanse  motora, uz potrošnju koja je uvek u više nego prihvatljivim granicama. Za druga tržišta Nissan je pripremio i četvorocilindarske benzince zapremine 1.4 i 1.6 litara, koji su sposobni da pruže nešto više od samo ekonomične vožnje, uz poslovičnu pouzdanost.
Nissan je novom Microm otišao korak napred. U odnosu na prethodnika, novi model se ne odlikuje tako smelim i radikalnim dizajnom, ali sa sobom donosi neke nove kvalitete koji ga sa pravom svrstavaju u sam vrh njegove klase.

Nissan-Micra_IINissan-Micra_III