Kada je izbačena na tržište 1999. godine, prva generacija modela Opel Zafira bila je ne samo prvi sedmosed u klasi, nego je i postavila nove standarde sa poptuno integrisanom unutrašnjom fleksibilnošću. Od 1999. godine, Opel je prodao više 2,2 miliona jedinica dve generacije Zafire u Evropi. Uz Merivu, vodeći model u klasi malih monokeb vozila u Evropi, Zafira je učvrstila vođstvo Opela u u postavljanju standarda fleksibilnosti i u monokeb segmentu.

Opel-Zafira_Tourer_IIIOpel-Zafira_Tourer_t

Istaknut prednji deo sa smelom “bumerang” grafikom koja se pruža od vrha farova do donjeg dela maglenki, Opelov osoben središnji nabor i trapezoidna rešetka daju napredan izgled, neobičan za monokeb vozila, u skladu sa drugim modelima u liniji. Farovi su sa Opelovim tipičnim dnevnim svetlima. Probojna, aerodinamična karoserija Zafire Tourer daje vozilu siluetu koja podseća na super brze vozove. Krilovita grafika na farovima iskopirana je na zadnjim svetlima, koja mogu biti unapređena LED tehnologijom.
Kada je u pitanju enterijer, vidljivost na mestu vozača je drastično povećana, zahvaljujući potpuno izmenjenom izgledu prednjeg dela, sa uskim A stubovima, velikim bočnim staklima i izmeštenim retrovizorima, koji su sada postavljeni na vratima. Zafira pruža izdašan prostor za odlaganje stvari, uključujući revolucionarnu višenamensku konzolu FlexConsole, kao poboljšanje inovativnog FlexRail sistema koji je uveden prošle godine na modelu Meriva.
Kabinom visoko-kvalitetne izvedbe dominiraju dinamični oblici i osećaj prostrane udobnosti. Svetla, prostrana salonska atmosfera u Zafiri Tourer može biti unapređena opcionim panoramskim vetrobranom. On se prostire u vidu širokog staklenog krova, koji se vizuelno pruža do zadnje strane vozila.
Inovativni sistemi podrške vozaču poboljšavaju udobnost u vožnji i ukupnu bezbednost u novoj Zafiri Tourer. Novina u Opelovoj liniji, radarsko prilagodljivo upravljanje vožnjom (ACC) sa kočenjem koje sprečava sudare (CMB) konstantno prati kretanje vozila ispred. Bočno obaveštavanje o slepoj tački (SBSA) upozorava vozača o mogućnosti sudara pri menjanju traka, dok unapređeni pomoćni sistem za parkiranje (APA) pomaže vozaču da nađe adekvatan prostor za parkiranje i navodi ga da uđe,  a kamera za zadnji deo čini da čak i teški manevri na malom prostoru budu dečija igra.
Opel Zafira Tourer je dostupna sa tri verzije 2,0-litarskog CDTI komon-rejl turbo dizel motora, koji je poznat iz modela Astra i Insignia. Izlazne snage tih motora su 81 kW/110 KS i 96 kW/130 KS, dok je najbolja jedinica u ovoj ponudi prerađena da može da postigne 121 kW/165 KS. Linija benzinaca uključuje dva smanjena, ekonomična 1,4 ECOTEC benzinska motora sa turbo punjenjem, sa 88 kW/120 KS i 103 kW/140 KS. Šestostepeni ručni i automatski sistemi prenosa su u ponudi.

Opel-Zafira_Tourer_IOpel-Zafira_Tourer_II