Peugeot 208

Peugeot-208_01Peugeot-208_02

Peugeotova serija sa početnim brojem 2 kroz istoriju je bila od velikog značaja za francuskog proizvođača. Možda je najznačajniji bio model 205, koji se pojavio 1983. godine i od sigurnog bankrota spasio proizvođača sa lavom u svom grbu. Sledeći model, koga nije dizajnirao Pininfarina, 206, je ostvario odlične prodajne rezultate i opstao je jako dugo u proizvodnji. Od pomenute serije možda je najbleđi utisak na tržištu ostavio poslednji model, 207, koji nije polučio uspeh poput njegovih prethodnika.

Novi model, 208, treba sve to da izmeni. U tom cilju predstavljen je sasvim novi dizajnerski pravac. Kao i svakodnevne promjene koje uočavamo u tehnološkim proizvodima oko nas, novi Peugeot 208 označava generacijski skok. Kompaktan i okretan, 208 je ispred svog vremena. Njegova ergonomija i intuitivnost oslikavaju moderan stil. Peugeot 208 definiše novu i uzvišenu estetiku marke i odmah pobuđuje emocije. Prednja maska obrubljena hromom, jedinstvena bumerang zadnja svjetla, svaki detalj je dizajniran kao deo pažljivo osmišljene celine. Utegnut i atletski, čist i sofisticiran, njegov stil odražava novu modernost Peugeota, uz još više senzualnosti i svežine.

Unutrašnjost nove 208-ice uspeva da isprati stil inovativne spoljašnosti. Njegov elegantan i savremen enterijer izgleda sveže i moderno, kombinujući udobnost, stil i tehnologiju. Sa svojom intuitivnom komandnom pločom i velikodušno prostranom kabinom, život u Peugeotu 208 daje osećaj izuzetne prijatnosti. Na modelu 208 Peugeot je imao drskosti da ponovo osmisli čitavu unutrašnjost. Komandna ploča, u potpunosti novog oblika, pruža sasvim nove senzacije. Uz intuitivno postavljen obruč upravljača smanjenog promera i odličan položaj sedenja koji pruža izuzetnu preglednost, sa 208-icom je lakše i sigurnije upravljati. Mekoća materijala i obilje prirodnog svetla daju enterijeru sasvim novu živost i dosad neviđeni ugođaj. U novom Peugeotu  208 potpuno je redizajnirana i pojednostavljena kompletna ergonomija unutrašnjosti. Komandna ptabla ima ekran osjetljiv na dodir koji je smešten na dohvat ruke. Putem njega vozač ima jednostavan pristup različitim funkcijama poput radija, Bluetooth hands-free kita, reprodukovanja muzičkih datoteka sa USB priključka ili audio streaminga sa povezanog uređaja.

Svaki novi Peugeot 208 opremljen je ESP sistemom poslednje generacije. On se sastoji od ASR sistema protiv proklizavanja točkova, CDS sistema kontrole stabilnosti, AFU sistema pomoći pri naglom kočenju i REF sistema elektronske raspodele sile kočenja.

Uz integraciju mnogih sistema pomoći u vožnji, nivo sigurnosti i udobnosti značajno je porastao. 208 nudi izuzetno ponašanje na drumu, potpunu sigurnost 6 vazdušnih jastuka, aktivni oslonac za nogu vozača, sklopivi stub upravljača i ojačan prostor za putnike.

Tehnološke inovacije Marke Peugeot u području motora omogućile su gamu od čak 8 motora za novi 208. Gama dizel motora obuhvata 1,4 l HDi 50 kW (68 KS), 1,6 l e-HDi FAP 68 kW (92 KS) i
1,6 l e-HDi FAP 82 kW (115 KS). Gamu benzinskih motora modela 208 čine 1,0 l VTi 50 kW (68 KS), 1,2 l VTi 60 kW (82 KS), 1,4 l VTi 70 kW (95 KS), 1,6 l VTi 88 kW (120 KS) i 1,6 l THP 115 kW (156 KS).
Nova generacija 3 cilindarskih motora donosi istinski napredak u pogledu potrošnje i emisije CO2, istovremeno nudeći visok nivo performansi.

Peugeot-208_03Peugeot-208_04