Trend SUV vozila je dobrano protresla Evropu i izmenila sliku automobilskog tržišta, reklo bi se, zauvek. Prodaja ovih automobila raste iz godine u godinu, tako da se u ovaj segment uključuju i proizvođači koji nikada nisu imali svoje predstavnike. Takav je upravo slučaj i sa Škodom, kojoj su zahvaljujući „braku“ sa VAG-om dostupne najnovije tehnologije i znanja. Oličenje toga je veliki SUV model - Škoda Kodiaq.
Spoljni izgled oslanja se na linije prikazane na studiji Vision S ovog proleća na Salonu automobila u Ženevi, tako da tu iznenađenja nema, a glavni stilski obrisi već su korišćeni i kod modela Superb. Na prednjem delu ističu se gotovo vertikalna hromirana maska hladnjaka, kao i svetlosne grupe pomalo specifičnog oblika, viđene na modelu Superb treće generacije. Bočne linije su u potpunosti karakteristične za SUV, tako da bokovima dominira utisak masivnosti, dok je zadnji deo automobila opet izrađen u sada već prepoznatljivom stilu za Škodu.
Kodiaq je nastao na Volkswagenovoj MQB prilagođenoj platformi, a ono čime očarava svakako su njegove velike dimenzije. Dug je 4,7 m, zapremina prtljažnika je 720 litara u varijanti sa 5 sedišta, odnosno 2.065 kada se ona obore. Još jedan poen za veliki Škodin SUV je i mogućnost za ugradnju trećeg reda sedišta za još dva putnika. Po dostupnim podacima, mogu da se prevoze i predmeti dužine 2,8 metara, a poklopac prtljažnika biće dostupan i sa opcijom otvaranja električnim putem. Po pitanju prostora u unutrašnjosti, novi Kodiaq prati ostale modele Škode, te bi lako mogao da postavi nove standarde u klasi svojom širinom od 1,8 m, prostorom za ramena od 1,5 metara napred i pozadi, prostorom za glave pozadi od jednog metra kao i mestom za kolena pozadi od 104 mm.
Oprema bi prema najavama trebalo da bude vrlo bogata sa trozonskom klimatizacijom, grejanim, hlađenim i električno pokretanim prednjim sedištima sa mogućnošću izbora kože ili alkantare, ambijentalnom rasvetom itd.
Inteligentno povezivanje između automobila i pametnog telefona kod modela Škoda Kodiaq doseže novi nivo. Platforma SmartLink sa standardima Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ i SmartGate opciono može da se naruči za osnovni sistem infotainmenta. Za više nivoe opremljenosti, kao i naprednije sisteme infotainmenta SmartLink je serijski ugrađen. Priključak za telefon sa induktivnim - bežičnim punjenjem povezuje pametni telefon na krovnu antenu automobila i istovremeno ga bežično puni.
Unutrašnjost svojim jasnim dizajnom dopunjuje izrazito precizan spoljni dizajn. I ovde su oblik i funkcija u potpunosti usklađeni: unutrašnjost deluje zaštitnički i robusno, a istovremeno oduševljava svojim elegantnim karakterom. Atmosfera je bezvremenska i funkcionalna. Svi detalji odišu jasnoćom i smirenošću. Snažni vertikalni elementi, poput četiri velika ventilaciona otvora, karakteristični su za unutrašnjost. Veliki ekran deli instrument tablu u dve istovetne zone za vozača i suvozača. Prednji deo instrument table izveden je trodimenzionalno i podeljen je na dva područja.
Pogon na sve točkove (osnovni model samo sa prednjim pogonom), kao i opcioni DSG menjač sa dve lamele moći će da se kombinuje uz 1,4-litarski TSI benzinac snage 125 KS i 200 Nm, kao i 150 KS i 250 Nm, zatim uz 2,0-litarski TSI od 180 KS i 320 Nm i 2,0-litarski TDI sa 150 i 190 KS.
EKO POBEDNIK 2020EKO KANDIDATI 2020EKO KANDIDATI 2019EKO KANDIDATI 2018EKO POBEDNIK 2017EKO KANDIDATI 2017EKO POBEDNIK 2016EKO KANDIDATI 2016EKO POBEDNIK 2015.EKO KANDIDATI 2015EKO POBEDNIK 2014.EKO KANDIDATI 2014EKO POBEDNIK 2013EKO KANDIDATI 2013EKO POBEDNIK 2012EKO KANDIDATI 2012EKO VESTI