Suzuki S-cross SX4

 

Suzuki S-cross SX4Suzuki S-cross SX4

Klasa gradskih SUV modela je danas sve veca i veca. Gotovo da nema proizvodaca automobila koji se u njoj nije oprobao, ili bar nema spremnog takmaca koga ce u najskorije vreme predstaviti. Kompaktne dimenzije, niski troskovi eksploatacije i naravno, neizostavni efekat „visokog sedenja kao na tronu“ su glavne karakteristike ovog segmena. Ne zeleci da se povuce iz trzisne utakmice, Chevrolet je predstavio model Trax kako bi se borio sa konkurencijom.
Na brzim autoputevima i uskim ulicama, urbani Trax ima mocne, sportske linije i sirok, atletski stav koji zaista privlaci paznju. Izvajana karoserija, ostre linije vetrobrana, zakosena prednja svetla i aluminijumske felne sjedinjuju se u zaista samouveren i autentican izgled. Dvodelna maska hladnjaka sa izvajanim prepoznatljivim Chevrolet znakom samo povecava faktor odusevljenja. Dizajneri su ulozili veliki trud kako bi vozilo i pored skromnih dimenzija ostavljalo utisak masivnosti i ozbiljnosti nastupa, sto je u ovoj klasi itekako vazno.
Unutrasnjost je takode sjajno osmisljena i prakticna. Svojom uzinom od samo 4,25 m, u zakrcenim gradovima parkiranje je Traxu itekako olaksano. U unutrasnjosti visoko postavljena sedista, vozacu i saputnicima, pruzaju sjajnu vidljivost. Po pitanju prtljaznog prostora, na raspolaganju je izdasnih 356 litara, kao i 8 razlicitih varijanti podesavanja sedista. Potpuno preklopanje zadnje klupe koja je deljiva u razmeri od 60/40 daje 785 litara prostora, a potpunim preklapanjem sedista suvozaca moguce je prevoziti dugacke predmete. Povezivanje digitalnog uredaja (mobilni telefon, MP3 plejer) preko USB i AUX prikljucaka u Traxu omogucava slusanje muzike preko 6 zvucnika. Takode, moguc je i bezicni prenos datoteka i njihova repordukcija. Nivoi opreme LT i LT+ poseduju Chevrolet MyLink sa ekranom osetljivim na dodir od 7 inca i komandama na upravljacu. Koriscenje ove fukcije omogucava izbor pesama koje se nalaze na prikljucenim pametnim telefonima i MP3 plejerima.
U cilju izbegavanja nesreca, StabiliTrak® stalno poboljsava vucnu snagu automobila. Bluetooth* omogucava da ruke ostanu na upravljacu prilikom pozivanja i primanja poziva. Pomoc pri kretanju na uzbrdici stabilno drzi Trax na ostrim uzbrdicama. Zadnji senzori za parkiranje, kod nivoa opreme LS+ i iznad, ispustaju zvucni signal ako se suvise priblizite nezeljenim objektima iza vozila. LT i LT+ nivoi opreme takode imaju Sistem kontrole kretanja nizbrdo (HDC) koji olaksava kretanje niz strme nagibe, preko neravnih terena, i to bez kocenja; plus Chevrolet MyLink kamera pri kretanju unazad, koja Vam prikazivanjem prostora iza vozila pomaze da bezbedno parkirate. U slucaju prevrtanja Trax-a, njegova struktura je projektovana da izdrzi cetiri normalne tezine vozila. Sest vazdusnih jastuka, sigurnosni pojasevi fiksirani u tri tacke na svih pet sedista, i ISOFIX sistemi ucvrscivanja za bezbednosna sedista za decu su u standardnoj opremi. Isto tako, tu su i sklopljive pedale za vozaca u cilju zastite donjeg dela nogu.
U ponudi su 1,4-litarski turbo (140 ks) i 1,6-litarski benzinski motori (115 ks), i 1,7 litarski turbo dizel motori (130 ks). Svaki od njih savrseno u ravnotezi drzi perfomanse motora sa potrosnjom goriva. Pojacan je Start-Stop tehnologijom, standardno sa verzijama rucnog menjaca. Pogon na cetiri tocka je moguce dobiti samo sa jacim benzincem i turbodizelom..

Suzuki S-cross SX4Suzuki S-cross SX4