Nissan osvežio Navaru pick-up

16. Nov 2020

Nissan Navara

Japanska kompanija proizvodi aktuelnu treću generaciju Nissan Navara pick-upa od 2014. godine (u Južnoj Americi model se zove Frontier). Predstavljen je na Tajlandu, a ovde je proizvođač odlučio da predstavi osveženu verziju šest godina kasnije. Prvi put se „osveženi“pick-up pojavio na internetu u maju: tada je objavljen video teaser sa svim predstojećim premijerama brenda. Neki od njih su već predstavljeni javnosti, sada je došao red na Navaru.

 

Vlasnici preduzeća i porodice uveriće se u poboljšanu efikasnost Nissan Navare, a putovanja biće lakša zahvaljujući potpuno novom Navarinom šestostepenom ručnom menjaču. Dograđeno oslanjanje poboljšava komfor vožnje, upravljivost i udobnost vozila, a prednje i zadnje disk kočnice sada se primenjuju kao standard za poboljšanu snagu zaustavljanja. Izmenjena suspenzija znači da Nissan Navara sada može da nosi i veći teret, a zahvaljujući tehnologiji Intelligent Trailer Sway Assist vuča nikada nije bila toliko pouzdana.

 

„Ova nova generacija Navare razvijena je na osnovu 80-godišnjeg iskustva Nissana u dizajniranju robusnih i praktičnih pikapova i predstavlja uzbudljiv novi korak za ovo vozilo“, rekao je Paolo D'Ettore, direktor LCV poslovne jedinice. „Svojim mogućnostima „Go Anivhere“ i nagrađivanim inženjeringom, Navara će nesumnjivo zadržati svoj status idola Nissan-ovog LCV opusa daleko u budućnost.“

 

Efikasniji motor ima uštedu goriva do 6,9 litara na 100 km (kombinovani ciklus prema NEDC-u) i emisiju od 182 g ugljen-dioksida po kilometru. Kao krajnji svestrani radni alat, Navarin dvostruki turbo motor dolazi u dve opcije koje nude 163 KS/120 kW i 190 KS/140 kW. Početni motor takođe beleži povećanje obrtnog momenta od 422 Nm na 425 Nm, zahvaljujući promeni sa jednostrukog na twin-turbo punjače.

 

Motor odlikuju čelični klipovi i dijamantski karbonski premaz na klipnim prstenovima, kao i niži stepen kompresije od 15,1 (u poređenju sa 15,4 ranije). Pritisak sistema ubrizgavanja goriva povećao se sa 2.000 na 2.200 bara novom pumpom, za veću preciznost i efikasnost. Sistem vodenog hlađenja je obnovljen, a novi izduvni sistem integriše filter za čestice dizela (DPF) i selektivnu katalitičku redukciju (SCR), pružajući kompaktniji dizajn sa nižim emisijama azotnih oksida (NOx).


Ime i prezime
Komentar