U trenutku kada brend predstavlja potpuno novi identitet i modernizovaniji i elegantniji novi logotip koji prati redizajn vozila, Peugeot 208 i SUV Peugeot 2008 nastavljaju da nižu uspehe. U februaru je na tronu najprodavanijih automobila u Evropi bio upravo Peugeot 208 sa 18.375 isporučenih primeraka. Sledi ga Peugeot 2008 koji je stigao do 17.120 novih vlasnika, što je takođe najbolji evropski rezultat u SUV segmentu.
Peugeot smanjuje uticaj na okolinu
03. Sep 2015

Grupacija PSA Peugeot Citroen postavila je za cilj da postigne da njihovi modeli imaju prosečnu emisiju CO2 od 95 g/km u zemljama EU, koji planiraju da ostvare do 2020. godine. U prvih pet meseci 2015. godine postali su prvi proizvođač automobila koji je prosečne emisije ugljen dioksida smanjio na vrednosti ispod 110 g/km ostvarivši prosek od 106,9 g/km. Da podsetimo da prosešna emisija među proizvođačima automobila iznosi 121,4 g/km CO2.
Zahvaljujući prosečnim emisijama od 106,3 g/km CO2, Peugeot je sada vodeći proizvođač, pozicionirao se ispred velikih proizvođača automobila prema CAFE-u. Rezultat je još upečatjiviji jer je ostvaren uz povećanje prodaje SUV/CUV modela i benzinsko-električnih motora. Od 2012. godine Peugeot je smanjio emisije CO2 za 12,6 % i za daljih 3 % u prvoj polovini 2015. godine. Ovakav rezultat ostvaren je pre svega zahvaljujući efikasnosti novih dizel motora BlueHDi i benzinskih motora PureTech, kao i novog šestobrzinskog menjača EAT6.
Ilustracije radi u B segmentu, 1.6 208 Blue HDi 100 sa ispušta samo 79 g/km CO2 i nedavno je oborio svetski rekord u potrošnji goriva ostvarivši prosek od samo dve litre na 100 pređenih kilometara.








.png)


