Svojim programom za budućnost Next Level Škoda, kompanija se fokusira na tri prioriteta: Prvo, proširenje portfolija modela prema početnim segmentima. Cilj je dodati varijantu početnog nivoa svakoj od postojećih serija modela kako bi se privukla još šira ciljna grupa. U isto vreme, kompanija se drži modela poput nove generacije Fabia Combi. Drugo, Škoda razvija nova tržišta za dalji rast. Treće, marka se bavi održivošću i raznolikošću u svim aspektima svog rada.
Škoda najavila novu Fabiu i Emobility novitete
23. Mar 2021
Uprkos nepovoljnoj situaciji, Škoda je prošle godine proslavila 125 godina postojanja i isporučila preko milion automobila. Godina 2020. bila je sedma uzastopna godina u kojoj je postigla ovaj podvig. Takođe, Škoda je povećala svoj udeo na evropskom tržištu za pola procenta na 5,4 odsto. „Škoda je dodatno ojačala svoju poziciju kao jedan od vodećih brendova u segmentu“, izjavio je Thomas Schafer, predsednik Škoda upravnog odbora.
Sledeći Škoda nivo
Thomas Schafer je objasnio da je Škoda, osim borbe protiv korona virusa, kojoj je češki proizvođač automobila doprineo proizvodnjom 3D štampanih respiratora i obezbeđivanjem automobila za osoblje socijalnih i medicinskih usluga, preuzela nove odgovornosti u 2020. godini koje će oblikovati budući razvoj kompanije. Pored Indije, Škoda je preuzela odgovornost za aktivnosti Volkswagen grupe u Rusiji i severnoj Africi.
„Na početku smo nove, uzbudljive decenije. Program Škoda na sledećem nivou definiše kako ga želimo oblikovati za Škodu, “rekao je Schafer. Osim što je istakao prisustvo kompanije u novim regionima, potvrdio je i nove proizvode u segmentima koji su u usponu.
Budućnost pripada eMobilnosti
Škoda sa značajnim proširenjem u oblasti eMobilnosti i drugim načinima računa da umanji uticaje poslovanja na životnu sredinu. U tu svrhu kompanija će do 2025. godine uložiti 1,4 milijarde evra u razvoj električnih automobila, kao i 650 miliona evra u digitalizaciju i 350 miliona evra u modernizaciju proizvodnih pogona. Češki proizvođač automobila želi da bude još efikasniji u budućnosti nego što je danas.
Škoda Enyaq iV
Škoda će se i ove godine fokusirati na borbu protiv pandemije virusa korona, uporedo sa lansiranjem novih modela. Octavia PRO je predstavljena u Kini, a svetska premijera indijskog modela Kushaq održana je prošle nedelje. Ostali značajni događaji uključuju početak prodaje električnog automobila Enyaq iV širom Evrope.
„Svetska premijera nove generacije Fabie biće u maju. Već se radujem tome. Nova generacija još jednom ispunjava naša obećanja da ćemo ponuditi najbolju vrednost za novac u početnom segmentu. Pored toga, ponovo ćemo na tržište izbaciti Combi varijantu“, rekao je Schafer. Takođe je otkrio da će ove godine biti predstavljen još jedan električni automobil, Enyaq iV Coupe.