Škoda Slavia

23. Jul 2020

Škoda Slavia
Škoda je nedavno objavila da studenti Škoda akademije svojim projektom sedmog Škoda Student Car (Škoda studentski automobil) obeležavaju osnivanje današnje kompanije Škoda Auto, a sada su stigle još neke informacije i fotografije.

Kao i u proizvodnoj verziji modela Scala, karakterističan i uzbudljiv dizajn automobila, definisan je preciznim linijama i površinama, obezbeđuje da i spider varijanta ima sportski i emotivno uzbudljiv izgled. Odgovarajuće dinamičke performanse modela Škoda Slavia obezbeđuje već poznati 1.5 TSI benzinski pogonski agregat izlazne snage 110 kW (150 KS) i sedmostepeni DCT prenos. Ostali prenosi iz proizvodnog modela uključuju prednju i zadnju osovinu, upravljanje, kompletnu elektroniku, uključujući kablove i sisteme asistencije. Instrument tabla, Virtual Cockpit i infotainment sistem takođe su ostali nepromenjeni.

 

Alois Kauer, koji je u februaru ove godine preuzeo funkciju direktora Škoda Akademije, rekao je: „Studentski automobil je najvažniji projekat Škoda strukovne škole. Već sedmu godinu zaredom, naši studenti pokazuju visok standard naše interne obuke planiranjem, dizajniranjem i izradom impresivnog automobila. Omogućavamo im da dizajniraju svoj automobil iz snova, radeći sa profesionalcima iz naših različitih sektora. Kao rezultat toga, obuka ih upoznaje sa procesima koji će kasnije postati deo njihovih radnih procesa, kada završe školu i započnu karijeru u našoj kompaniji.“

 

Škoda SlaviaŠkoda SlaviaŠkoda Slavia

Tvorci sedmog Škoda studentskog automobila izabrali su model Škoda Scala kao osnovu za stvaranje svog automobila iz snova, pretvarajući kompaktni „hatchback“ model u sportski „spider“.

Tražeći ideju za model Slavia spider, studenti su inspiraciju preuzeli iz modela Škoda 1100 OHC. Ovaj sportski prototip predstavljen je 1957. godine, bio je trkački dvosed koji je dizajnirala Škoda za reli trke. Ovaj automobil imao je veoma aerodinamičnu karoseriju izrađenu od plastike ojačane staklenim vlaknima i težio je samo 550 kilograma. Škoda 1100 OHC pokretao je 1,1-litarski motor sa četiri cilindra izlazne snage od 92 KS i postizao je brzinu od 190 do 200 km/h. Ovaj trkački automobil predstavljao je prekretnicu u Škodinoj istoriji autosporta dugoj 119 godina. Jedan od dva prototipa danas je izložen u Muzeju Škoda u Mladá Boleslavi.

 

Škoda SlaviaŠkoda SlaviaŠkoda Slavia


 

Specifikacija modela Škoda Slavia

 

Tip automobila

Spider, bez krova

Osnova

Škoda Scala

Vrata/sedišta

2/2

Boja

White Crystal Blue sa detaljima u Magic crnoj boji

Poseban pigment za naglašene Škoda linije i logo

Dimenzije

Dužina 4.362 mm

Širina 1.793 mm

Visina 1.410 mm

Međuosovinsko rastojanje 2.649 mm

Klirens 180 mm

Težina  

1.210 kg

Pogon

1.5 TSI, 110 kW (150 KS)

Sedmostepeni DSG prenos, pogon na prednje točkove

Modifikovan izduvni sistem

Kočnice            

Disk/disk (iz modela Škoda Octavia RS)

Točkovi           

20“ Xtreme aluminijumske felne (iz modela Škoda Kodiaq RS)

235/30 ZR20 (Continental SportContact 6)

Unutrašnjost

Crne kožne presvlake (perforirana, glatka, karbon koža) sa belim ukrasnim štepovima

Sportska sedišta sa sigurnosnim pojasevima u četiri tačke

Karakteristike

Modifikovane prednje i zadnje pregrade

Integrisan spojler na poklopcu prtljažnika

Monte Carlo pragovi vrata

Individualno kontrolisano LED osvetljenje

Osvetljen ŠKODA natpis sa funkcijom kočenja i vožnje unazad

Sistem zvučnika od 320 vati sa dodatnim subwoofer-om od 2.250 vati


Ime i prezime
Komentar