Audi započinje novu kampanju

03. Oct 2020

Henrik Wenders

 

Audi redefiniše „Vorsprung“ (u slobodnom prevodu: produži svoje vođstvo) i stavlja ljude sa njihovim vrednostima i potrebama u središte prefinjene strategije brenda. Održivost, digitalizacija i dizajn i dalje su osnovne teme. Transformacija ka održivoj i digitalnoj premijskoj mobilnosti naglašena je u novoj globalnoj kampanji brenda pod sloganom „Budućnost je stav“ (“Future is an Attitude”). Štaviše, prerađeni korporativni identitet biće prvi put globalno vidljiv.

 

„Prečišćavanjem strategije brenda dajemo savremenu definiciju „Vorsprung “ i spremamo se za budućnost - za novu automobilsku eru i za naše kupce,“ kaže Henrik Wenders, viši potpredsednik marke Audi. Svrha je, nastavlja on, da približi tehnologiju ljudima i da doprinese društvu. Audijeva ambicija je da oblikuje budućnost vrhunske mobilnosti i stvori fascinantna iskustva.

 

Svojom globalnom kampanjom marka Audi pokazuje put u električnu, digitalizovanu i emotivnu budućnost. Pored aktuelnih modela kao što je Audi e-tron Sportback, na raspolaganju su i vizionarski modeli poput Audi AI: ME i Audi Q4 Sportback e-tron koncepta. Oni predstavljaju inovativnu snagu brenda. Glavni junaci su zaposleni uAudiju, poput šefa dizajna Marca Lichtea, koji su autentično oličenje Audijevog stava.

 

Pod komunikativnim pristupom „Budućnost je stav“, Audi će od sada da objedini svetske marketinške aktivnosti, uzimajući u obzir kulturne i specifične zahteve zemlje. „Vorsprung durch Technik“ (tehnologija vodi) ostaće polaganje prava na brend. Hamburška agencija THJNJK odgovorna je za njegovu kreativnu realizaciju. Kampanja biće sprovedena kroz sve kanale komunikacije, od televizije do digitalne platforme. Na novopokrenutoj veb lokaciji progress.audi biće prikupljeni svi sadržaji kampanje, a korisnicima biće ponuđene dodatne pozadinske priče.

 

U okviru kampanje novog brenda, prerađeni Audijev korporativni identitet biće prvi put vidljiv globalno. Njegova prezentacija vođena je progresivnim premium imidžem brenda. Smanjen, jasan stil očigledan je u novom vizuelnom jeziku.


Ime i prezime
Komentar