Svojim programom za budućnost Next Level Škoda, kompanija se fokusira na tri prioriteta: Prvo, proširenje portfolija modela prema početnim segmentima. Cilj je dodati varijantu početnog nivoa svakoj od postojećih serija modela kako bi se privukla još šira ciljna grupa. U isto vreme, kompanija se drži modela poput nove generacije Fabia Combi. Drugo, Škoda razvija nova tržišta za dalji rast. Treće, marka se bavi održivošću i raznolikošću u svim aspektima svog rada.
Automobili Škoda odmah dostupni za isporuku
25. May 2020

Auto Čačak je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira automobila. Na internet stranici www.skoda-auto.rs, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, može da se nađe ponuda modela koji su odmah dostupni za isporuku. Kupovinu su učinili jednostavnijom, bržom i udobnijom. I baš kao što slogan brenda Škoda kaže Simply Clever, navode u Auto Čačku, našli smo način da klijentima ponudimo jednostavnu i pametnu kupovinu.
Na www.skoda-auto.rs može da se vidi koji su to automobili odmah dostupni za isporuku. Prikazan je svaki automobil u ponudi, a zahtev za dostavljanje ponude može da se pošalje odabranom dileru Škode. Kada se izabere automobil za koji je kupac zainteresovan, otvara se stranica na kojoj je detaljna specifikacija. Automobili mogu da se selektuju prema različitim kriterijumima, kao što je naziv modela, cenovni rang, vrsta pogona, transmisija, boja i sl. U okviru aplikacije posebno su istaknuti automobili koji trenutno imaju akcijsku cenu.








.png)


