Ekonomični Suzuki Swift Sport

26. Mar 2020

Suzuki Swift SportSuzuki Swift SportSuzuki Swift Sport

Suzuki Swift Sport, koji se smatra jednim od temperamantnijih automobila iz segmenta B, dobio je modifikovani motor. Čuveni 1,4-litarski Boosterjet sada je “dopunjen” blagim hibridnim sistemom (48V) koji, iako isporučuje manje snage, daje viši obrtni moment i manju potrošnju goriva.

Nakon što e Suzuki tehnološki osveženi 1,4-litarski turbo-motor nedavno počeo da ugrađuje svoje sportske krosovere Vitaru i S-Cross, da bi sada na red stigao i mali gradski Swift. To će dodatno da smanji emisiju gasova koji izazivaju efekat staklene bašte za čitav asortiman Suzukija.

Novi 48V blagi hibridni sistem, težak 15 kg, sastoji se od 48V ISG (integrisani starter) koji ima funkcij elektromotora, 48V litijum-jonska baterija i 48-12V DC/DC konvertor. Japanski proizvođač navodi da se većim naponom napajanja povećava i sposobnost da se regeneriše energija tokom kočenja i pomoć elektromotora (MNZ), što smanjuje potrošnju goriva i poboljšava performanse vožnje.

Pogon je sada 11 KS slabiji, ali ima veću vrednost obrtnog momenta (5 Nm). Sportski nastrojenim vozačima verovatno se neće dopasti činjenica da je sporije ubrzanje od 0 do 100 km/h, ali prednost ipak ima niža potrošnja goriva i sve ono što se time podrazumeva. U isto vreme, Suzuki je zadržao dovoljno razigranih voznih karakteristika i poboljšao osećaj na menjaču, koji sada ima 10 odsto kraće hodove.

Suzuki Swift Sport i do sada je imao bogatu standardnu opremu koja je sada da bude još bogatija (upozorenje na mrtav ugao, upozorenje o raskrsnicama u saobraćaju, prepoznavanje saobraćajnih znakova...).


Ime i prezime
Komentar