Svojim programom za budućnost Next Level Škoda, kompanija se fokusira na tri prioriteta: Prvo, proširenje portfolija modela prema početnim segmentima. Cilj je dodati varijantu početnog nivoa svakoj od postojećih serija modela kako bi se privukla još šira ciljna grupa. U isto vreme, kompanija se drži modela poput nove generacije Fabia Combi. Drugo, Škoda razvija nova tržišta za dalji rast. Treće, marka se bavi održivošću i raznolikošću u svim aspektima svog rada.
Emotivan nastup Škode u Parizu
07. Oct 2014
Na ovogodišnjem Mondial de l’Automobile nova Škoda Fabia i nova Škoda Fabia Combi imale su svoju svetsku premijeru. U potpunosti novorazvijeni mališan u obe verzije vrlo atraktivno, moderno i inovativno kao nikad do sada kotrljao se po automobilskoj modnoj pisti. Uopšte nije nije dolazilo u pitanje: da li se nova Škoda Fabia i nova Škoda Fabia Combi ubrajaju među zvezde Salona u francuskom glavnom gradu.
„Nova Škoda Fabia još je jedna prekretnica marke Škoda koja pokazuje emotivnu i tehnološku snagu ove marke“, kaže Winfried Vahland, predsednik kompanije Škoda. „Bilo da se radi o Hatchback ili Combi varijanti: nova Fabia je jednostavno više od automobila. Odličan automobil za srce i razum, idealan za modernu, gradsku mobilnost današnjice. Uvereni smo da će nova Fabia da osvoji nove grupe kupaca. Do danas se gotovo tri i po miliona kupaca odlučilo za našu Fabiu. Fabia Combi od samog početka razvijala se kao vodeće vozilo na tržištu u svom segmentu“, tvrdi Vahland. „Taj uspeh želimo da nastavimo najnovijom generacijom modela Fabia .“
Treća generacija modela u potpunosti je novorazvijena. Na prvi pogled najuočljiviji izraz toga je znatno izoštren dizajn. Škoda je za novu Fabiu skrojila mnogo atraktivniju karoseriju koristeći između ostalog elemente dizajna koncepta Vision C.
„ Zbog sportskih proporcija izgled Škoda Fabie je moderan, snažan i svež. Preuzeli smo i gene naših sportskih automobila za reli trke i kreirali smo najemotivniju Fabiu svih vremena“, kaže Frank Welsch, šef odeljenja za tehnički razvoj kompanije Škoda. Deo novog koncepta dizajna je i nova, osvežena unutrašnjost i bogatstvo varijanti boja i mogućnosti opreme.
„Kod najnovije generacije modela Fabia smo kao prvo utegnuli proporcije. Nova Fabia je spuštenija i šira nego do sada i zbog toga odlično prianja na putu uz to dolaze još i oštre ivice, jasne linije i elementi kristala. Na taj način postižemo više kontrasta i vrlo izraženu igru svetlosti i senke. Sve to automobilu daje lični, samouvereni karakter“, tvrdi glavni dizajner kompanije Škoda Jozef Kaban.
Nova Škoda ispunjava i sve tehničke zahteve automobila današnjice. Po prvi put u nekom od modela marke može da se poveže smartphone s infotainment sistemom automobila – zahvaljujući funkcijama MirrorLink™ i SmartGate. Novim motorima i smanjenom težinom smanjuju se i potrošnja i emisije nove Fabije, i to do 17 posto. Iz viših klasa automobila dolaze inovativni sistemi podrške za veću bezbednost i više udobnosti. Pri tome nova Škoda Fabia i nova Škoda Fabia Combi pravi su šampioni po pitanju uloženog i dobijenog s raznolikim mogućnostima upotrebe i najvećim prtljažnikom u svojoj klasi.