Svojim programom za budućnost Next Level Škoda, kompanija se fokusira na tri prioriteta: Prvo, proširenje portfolija modela prema početnim segmentima. Cilj je dodati varijantu početnog nivoa svakoj od postojećih serija modela kako bi se privukla još šira ciljna grupa. U isto vreme, kompanija se drži modela poput nove generacije Fabia Combi. Drugo, Škoda razvija nova tržišta za dalji rast. Treće, marka se bavi održivošću i raznolikošću u svim aspektima svog rada.
Kompanija AutoČačak odrekla se državne subvencije
23. Apr 2020

Kompanija AutoČačak uvoznik je Škodinih automobila i rezervnih delova za Srbiju i Crnu Goru, dok je delatnost kompanije AutoČačak Komerc uvoz, prodaja, servis i remont vozila italijanske kompanije IVECO SpA.
Od početka epidemije izazvane virusom korona kod nas, poslovanje kompanija AutoČačak i AutoČačak Komerc organizovano je u skladu sa preporukama Vlade Srbije. Odmah po završetku Vaskršnjih raznika otvoreni su servisi, a potom i prodajni saloni.
„Otpuštanja radnika nije bilo, čak smo primili i nekoliko novih. Plate su u proteklom periodu isplaćene na vreme za svih stotina s zaposlenih. Obim poslovanja je svakako smanjen d početka pandemije, ali rezultati koje smo postigli do sada su nam omogućili da bez odlaganja državi uplatimo pripadajuće poreze, kao i da se odreknemo državnih subvencija u korist države“, kaže Milenko Kostić, vlasnik kompanija AutoČačak i AutoČačak Komerc.
Inače, ova kompanija je na račun Republičkog fonda za zdravstvenu zaštitu u cilju borbe protiv virusa korona uplatila 3.000.000 dinara.








.png)


