Novi model proizvodiće se na novoj modularnoj električnoj platformi eVMP koju je razvio PSA, a dizajnirana je za električna vozila koncerna. Ova platforma u narednih pet godina biće osnova za električne kompaktne modele i one srednje veličine. Maksimalna rezerva snage za električne automobile na platformi eVMP dovoljnu je za domet do 650 km (prema VLTP ciklusu koji se koristi u Evropi).
Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim
16. Apr 2020
Opelovi dileri su tu za svoje kupce. Mogu da se kontaktiraju telefonom ili e-poštom za prodaju novih ili polovnih automobila i ako je potrebna mobilnost u kratkom roku. Servis je takođe otvoren. Kupci mogu dogovoriti telefonom, e-poštom ili aplikacijom „myOpel“, provere, mali ili veliki servis, popravke ili procene oštećenja. Snabdevanje originalnim rezervnim delovima Opela je osigurano i određene kampanje se nastavljaju kako je planirano.
Kupci mogu da dovezu svoje automobile većini ovlašćenih servisera na pregled posle zimskog perioda. Neki servisi čak obavljaju i manje poslove. Informacije o radnom vremenu najbližeg ovlašćenog servisa koji radi, kao i zakazivanje dolaska, svi zainteresovani kupci mogu da obave preko ovog linka.
Ukoliko neko od kupaca nije u mogućnosti da u predviđenom roku dođe na servis, tolerisaće se 10% prekoračenja na osnovu pređene kilometraže, a u slučaju da vozilo zahteva raniju zamenu ulja, ograničenje iznosi 10% od do tada pređenih kilometara od prethodne zamene ulja. Prekoračenje će se tolerisati do ukidanja posebnih propisa vezanih za COVID-19.
„Opel je uvek tu za kupce“, rekao je Nenad Buha, menadžer prodaje Opel Srbija. „Većina naših dilera radi, u skladu sa svim higijenskim zahtevima. Opel uvek održava svoje kupce mobilnim”.
Kako bi pokazali svojim kupcima da su uvek tu za njih Opel je pokrenuo novu kampanju pod #OpelOpen. “Otvoreni smo“ je glavna poruka nove kampanje koja naglašava da nemačka kompanija održava svoje usluge i kupce mobilnim tokom krize izazvane koronavirusom. Nekonvencionalni dizajn i režija spota snimljenog za samo 72 sata, prilagođen je trenutnoj situaciji.
Koristeći selfi video zapise Opelovih dilera i zaposlenih u kol centrima na 14 tržišta, kompanija je poslala snažnu izjavu međusobne podrške i zajedničkog prkošenja novonastaloj krizi.