Proud - ograničena serija Dacia

02. Mar 2020

Dacia ProudDacia Proud

Dacia povodom 15. godišnjice svog prisustva u Evropi predstavlja ograničenu seriju modela Duster, Logan MCV Stepway i Sandero Stepway pod imenom Proud.

Još od predstavljanja modela Logan 2004. godine, Dacia niže uspehe. Tome svedoči tržišni udeo od 3,6 odsto i 564.854 prodatih automobila (+10,4 %) u Evropi u 2019. godini.

Kako bi proslavila 15 godina u Evropi, Dacia je odlučila da predstavi ograničenu seriju u plavoj boji Iron, ukrašenu oznakom „15“. Modeli Duster, Logan MCV Stepway i Sandero Stepway serijski su opremljeni još korisnijom opremom, a krasi ih posebna oznaka „15 Years”. Tokom 2020. godine očekuje se predstavljanje ograničenih serija na svim tržištima na kojima je marka prisutna.

Modeli iz ograničene serije Proud zasnivaju se na opremama verzija Stepway i Prestige modela Duster, dostupni su u sedam boja karoserije (šest za Duster), uključujući i novu plavu boju Iron. Osim serijskom opremom, modeli iz ograničene serije Proud nude korisne tehnologije kao što su kamera za vožnju unazad i radari, automatski klima-uređaj, 7-inčni ekran osetljiv na dodir sa navigacijom i informacijama o saobraćaju, radio-uređaj, USB priključak i Bluetooth.

Modeli Proud spolja su ukrašeni 16-inčnim aluminijumskim naplatcima  (17-inčni na modelu Duster), bočnim zaštitnim lajsnama (samo na modelima Sandero i Duster), oznakom „15” na pragovima prednjih vrata, posebnom nalepnicom kao i biserno crnim kućištima spoljašnjih retrovizora.

Dizajn unutrašnjosti takođe je prefinjen zahvaljujući posebnim presvlakama, plavim umetcima ventilacionih otvora, plavim oblogama u predelu ručica vrata kao i prednjim i zadnjim zaštitnim tepisima.
 

Novi prodajni rekordi


Marka Dacia je sedmu godinu za redom postavila novi prodajni rekord u Evropi, prodato je ukupno 564.854 automobila (+10,4 %). Za ovaj uspeh njazaslužniji su modeli Duster i Sandero. Dacia je ostvarila tržišni udeo od 3,16 odsto i tako ostala među pet najprodavanijih marki na tržištu za privatne kupce u Evropi udelom od 3,4 odsto.

U Srbiji je Dacia 2019. godinu završila sa ukupno prodatih 2.169 automobila tako da je tržišnim udelom od 6,34 odsto zauzela 5. mesto na tržištu. Najzaslužniji za takav uspeh je, kao i u Evropi, model Sandero kojeg je prodato 806 komada, pri čemu se našao na prvom mestu na tržištu malih gradskih automobila, kao najprodavaniji kada su privatni kupci u pitanju.


Ime i prezime
Komentar