Škoda Octavia najprodavaniji model brenda

19. Nov 2020

Škoda Octavia RS

 

Ovu godinu su obeležile velike promene na svetskom tržištu. Pad prodaje beleži i Škoda, i to pad od 20 odsto kada se uporede vrednosti ostvarene u 2019. godini. U Srbiji, pad prodaje Škoda automobila je nešto veći, i to 35 odsto. Predstavljanje četvrte generacije modela Octavia doprinelo je da se situacija što lakše prebrodi.

 

Ovu godinu, kada je brend Škoda u pitanju, obeležilo je predstavljanje četvrte generacije modela Octavia. Nije ni čudo što se ovaj model s nestrpljenjem čekao, jer je reč o najprodavanijem Škodinom modelu. Još od svog pojavljivanja, pre 60 godina, Octavia je privlačila ogromnu pažnju. Od tada pa do danas, beleži rekordne rezultate kada je prodaja u pitanju. U prva tri kvartala ove godine, udeo prodaje modela Octavia na svetskom tržištu je čak 26 odsto. Tačnije, od početka godine isporučeno je čak 189.400 automobila.

 

Nova Octavia je uspešno startovala. Moglo bi se reći da je ispunila sva očekivanja, jer je napravljen iskorak u svakom pogledu. Unapređen je dizajn, korišćene su najsavremenije tehnologije, unapređeni sistemi asistencije, razvijena nova Simply Clever rešenja… Dostupna su dva benzinska i jedan dizel pogonski agregat, a pogon može da bude na prednje ili sva četiri točka. Sportska RS verzija dostupna je za obe varijante karoserije, a za Combi verziju je u ponudi i Scout varijanta. Octavia četvrte generacije je dostupna po ceni već od 17.208 evra, dok je početna cena za Combi verziju 18.204 evra. U Srbiji je takođe, model Octavia bio najprodavaniji, a udeo u ukupnoj prodaji iznosio je čak 30 odsto.

 

U trenutku kada se približavaju Novogodišnji praznici, kada ljudi vole da poklanjaju i da dobijaju poklone, Škoda je pripremila poklon svima koji odluče da se do kraja godine počaste novim automobilom. Tačnije, uz novu Octaviju na poklon dobija se set zimskih pneumatika.


Ime i prezime
Komentar