Toyota RAV4 Plug-In Hybrid dolazi u Evropu

31. Jan 2020

Toyota RAV4 Plug-In-Hybrid
Nakon globalnog predstavljanja RAV4 Plug-In Hibrida u Los Anđelesu prošle godine, Toyota je objavila informaciju da novi model stiže na evropsko tržište.

Japanci su RAV4 Plug-In Hybrid okarakterisali kao vodeći hibridni na evropskom tlu, što teško može da se ospori s obzirom na podatke o performansama i efikasnosti. RAV4 je sada prvi put dobio plug-in hibridni pogon. Opremljen je najsavremenijom tehnologijom Toyota Hybrid, koja podrazumeva i nadograđenu veću bateriju. Za sada je njen kapacitet strogo čuvana tajna koju Japanci ne žele da objave. Međutim, rekli su da se baterija nalazi na dnu automobila, što povoljno utiče na njeno težište i da je dovoljno snažna da može da omogući vožnju isključivo na električnu energiju više od 65 kilometara (VLTP). Sama baterija i zadnji deo pogona na sve točkove smanjili su zapremninu prtljažnog prostora za 60 litara, tako da ona sada iznosi 520 litara. Ostaje mogućnost da osnovna zapremina prtljažnika može uveliko da se poveća sklapanjem naslona zadnjih sedišta.

Snaga RAV4 Plug-In Hybrida potiče iz kombinacije 2,5-litarskog benzinskog motora i dva elektromotora. Integrisana snaga ovog hibridnog pogonskog sklopa, gde je električni pogon je na sve točkove (AVD-i), a SUS motora na prednje točkove, iznosi 225 kW (306 KS). Za ubrzanje do 100 km/h potrebno je samo malo više od osam sekundi, a emisija CO2 niža je od 29 g/km.

Sistem pogona na sve točkove je kod pete generacije RAV4 sveobuhvatno poboljšan kako bi se postigla sposobnost „vožnje po bilo kom putu“. Novi Toyota RAV4 Hybrid električni AVD-i sistem je redizajniran i unapređen kako bi pružio mnogo snažnije performanse u zahtevnim uslovima i bezbedno rukovanje na klizavim površinama. Novi 2,5-litarski Hybrid Dinamic Force pogon kombinuje efikasnost goriva i emisije i tihi rad sa više snage i boljim odzivom.

Prodaja Toyote RAV4 plug-in Hybrid-a počeće u Evropu u drugoj polovini 2020. godine.


Ime i prezime
Komentar