Obraćajući se publici osetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje privukli su brojne nove evropske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygo-a oduvek se oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje vlastitog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je namerio da oblikuje automobil upravo za njih.
Toyota Yaris, evropski automobil 2021. godine
01. Mar 2021
Ceremonija dodele nagrade za automobil godine 2021 održana je u hali Palexpo, uobičajenom mestu održavanja Međunarodnog salona automobila u Ženevi i emitovana je širom sveta. Toyotin Yaris osvojio je titulu, sa 266 poena i 13 najboljih glasova. Žiri od 59 članova iz 22 evropske zemlje takođe je dao 240 bodova i 11 najboljih glasova drugoplasiranom Fiatu New 500, uz samo jedan bod zaostatka završio je Cupra Formentor, koji je dobio deset najviših glasova. Volkswagen ID 3 bio je četvrti, dobio je 224 poena i deset najboljih glasova, ispred Škode Octavie (199 poena), Land Rover Defendera (164) i Citroena C4 (143).
„Dostojan pobednik na ovogodišnjim izborima, koji je zasluženo nadmašio šest vrhunskih takmičara“, rekao je Frank Janssen, predsednik Žirija za automobil 2021, nakon što je objavio rezultate.
Komentarišući pobedu, Matt Harrison, izvršni potpredsednik Toyota Motor Europe, rekao je: „Ovo je velika čast za Toyotu i želeo bih da zahvalim žiriju na pažnji i priznanju. Takođe bih iskoristio ovu priliku da prepoznam strast naših razvojnih timova u Evropi i Japanu. Ovo je najbolji Yaris ikada i baš kao što je Akio Toyoda i nameravao, već stavlja osmeh na lice naših kupaca."
Toyota je do sada tri puta nagrađivana titulom evropskog automobila godine. Yaris prve generacije pobedio je 2000. godine, Prius je 2005. godine odneo najviše počasti, a sada je Yaris ponovo podigao trofej 2021. godine.
Odvažni Yaris ubedljivo evropski Automobil godine
Toyota Yaris, kao Car of the Year 2021, pridružio se dvostrukim dobitnicima najprestižnije evropske nagrade Renault Cliu i Volkswagen Golfu. Ovaj mali automobil osmišljen u Japanu 2000. godine i proizveden u Francuskoj osvojio je titulu zbog svoje kompaktnosti, smelog stila i živahnog 1-litarskog motora. Sada je to sasvim druga priča. Yaris je i dalje kompaktniji od ostalih modela B-segmenta, ali je sazreo i usavršio se u svim aspektima: izgleda, percepcije kvaliteta, opreme za bezbednost i udobnost, performansi i rukovanja. Glavna karakteristika novog Yarisa, uprkos gotovo marginalnom postojanju drugih benzinskih motora, je efikasan hibridni sistem.
Toyota HSD tehnologija započela je modelima određene veličine i cene iz troškova i iz marketinških razloga, ali u urbanim sredinama hibridni automobil ističe se u ekonomičnoj potrošnji goriva i čistoći emisija. Otuda posebna pogodnost efikasnog hibridnog malog automobila kao što je Yaris. Prethodna generacija ovog modela već je dala šansu za hibridizaciju, ali novi automobil istovremeno poboljšava efikasnost goriva, emisiju štetnih gasova i performanse.
Kompaktnost plaća određenu cenu u prtljažniku i prostoru za putnike sa zadnje strane. Inače, Yaris se dobro ponaša prema putnicima i kombinuje praktičnost sa udobnošću, bezbednošću i zabavom u vožnji.
Komentari članova žirija
„Veoma dobar svestrani automobil u svom segmentu koji nudi vrhunske bezbednosne funkcije.“
„Važan automobil za važan segment. Toyota nastavlja da radi na smanjenju emisije štetnih gasova bez ugrožavanja automobila, ovim hibridom od tri cilindra. “
„Nije dovoljno uspešan što ima najbolji potpuno hibridni sistem u segmentu, Toyota ga je učinila još boljim. Efikasniji, lakši za upotrebu i sada je zabavno voziti ga. “
„Veliki kvalitativni skok u hibridizaciji i efikasnosti koji omogućava gotovo neverovatne brojeve o potrošnji goriva.“
„Nešto se dogodilo. Toyota Yaris je nekada bio pouzdan, štedljiv, ali prilično dosadan mali automobil. Novi Yaris je zabavan za vožnju, prijatan za vožnju i dalje štedljiv i pouzdan. “
„Hibridni sistem odgovara malom automobilu. Vlasnici u gradu uglavnom nemaju pristup kućnom punjenju, ali Yaris i dalje pruža odličnu ekonomičnost i često električnu tišinu u gradskoj vožnji. “
„Yaris je najbolji svestrani igrač na ovom takmičenju. Hibrid je način za smanjenje emisije ugljen-dioksida ako kupci propuste infrastrukturu za punjenje tamo gde žive.“ |