Novom kombinacijom boja, koju je dizajnirao Alfa Romeo Centro Stile i u sada već tradicionalnim crvenim i belim bojama tima, ovaj automobil, dizajniran pod koordinacijom tehničkog direktora Žana Monšoa, predstavlja evoluciju modela C39 koji je završio sezonu 2020. Zbog ograničenja usled propisa, automobil je zadržao mnoge komponente svog prethodnika, dok je i dalje upadljiv njegov obnovljeni izgled. Ispod karoserije, krije se Ferrari motor, spreman za novu sezonu, trkom u C41 u Barseloni.
Alfa Romeo i Sauber Motosprot nastavljaju saradnju
04. Nov 2020
Alfa Romeo i Sauber Motorsport će se ponovo udružiti povodom Svetskog šampionata Formule 1 u 2021. godinie. Partnersvo između dva najpoznatija brenda u auto-sportu počelo je 2018. godine kada se Alfa Romeo pridružio timu kao sponzor titule. Tokom tri godine operativne saradnje, tim je postigao značajne rezultate, osmom pozicijom na šampionatu dva puta i u konkurenciji da ponovo završi na ovoj poziciji 2020. godine. U skladu sa svojim starim takmičarskim duhom, Alfa Romeo je ponovo prihvatio izazov.
Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), direktor tima Alfa Romeo Racing ORLEN i izvršni direktor Sauber Motorsport AG:
„Proširenje našeg partnerstva s kompanijom Alfa Romeo pravi je pokazatelj naših namera. U Sauber-u je Alfa Romeo pronašao posvećenog partnera fokusiranog na performanse, kome može da poveri svoj brend: nama je čast da ponesemo nasleđe i prethodne uspehe brenda Alfa Romeo. Obe strane uvek su nameravale da ova saradnja ima rezultate na duge staze: u poslednje tri sezone smo položili čvrste temelje i nameravamo da uživamo u plodovima ovog rada u 2021. godini i u budućnosti.“
Majk Menli (Mike Manley), izvršni direktor Fiat Crysler Automobiles:
„Trke i performanse su u DNK brenda Alfa Romeo. Brend je praktično rođen na trkačkoj stazi i danas nastavljamo da se takmičimo na tehnološki najzahtevnijem nivou auto-sporta. Parnerstvo sa Sauber-om takođe omogućava našim kupcima da iskuse ekskluzivnu trkačku stručnost, kao što je u slučaju potpuno novih modela Giulia GTA i GTAm, koji koriste tehničke doprinose Sauber Engineering-a, posebno u pogledu aerodinamičnosti."
Ekskluzivna boja za važnu priliku
Kako bi se proslavila ova najava i napravio omaž svim ljubiteljima italijanskih trkačkih automobila, Alfa Romeo prikazuje ekskluzivnu boju trkačkog automobila C39 na Imola Gran priju, prikladnom podijumu kako za Alfa Romeo tako i za italijanski moto-sport.
Izgled koji je dizajnirao Centro Stiyle nosi boje italijanske zastave u pravim linijama na gornjem delu haube i na zadnjem delu automobila, koje se utapaju u temu „speed pixel“ boje za 2020. godinu i njen linearni i dinamični grafički moment.
Ekskluzivni logo povodom 110. godišnjice brenda Alfa Romeo nalazi se na istaknutom mestu, na haubi, pored poruke „Dobrodošla nazad, Imola“, čime se obeležava mesto ove staze kao jedne od najpoznatijih u okviru turneje i kao jedne od najvažnijih italijanskih staza. Od kategorija Touring i Sport do F1, Imola je uvek bila poprište velikih pobeda Alfa Romea u sve tri kategorije.
Alfa Romeo i Sauber grupa: tehničko i komercijalno partnerstvo
Partnerstvo brenda Alfa Romeo i Sauber grupe doseže dalje od trka. Saradnja omogućava da se tehničko iskustvo Sauber Engineering-a prenese na proizvodnju automobila kompanije Alfa Romeo, čime se koristi znanje odeljenja Sauber-a za inženjering i aerodinamiku, kao i njihova stručnost u proizvodnji kompozita i aditiva.
Alfa Romeo poverio je kompaniji Sauber Engineering proizvodnju većine ugljeničnih komponenti na modelima GTA i GTAm, posebno onih koje utiču na aerodinamičnost. Među njima su novi prednji branik i podesivi prednji spliter, bočni usisnici, ekstraktor, GTA spojler i GTAm aero-spojler. Giulia GTAm - zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim spojlerima - može da prilagodi svoje aerodinamičke performanse bilo kakvoj vrsti staze ili puta, precizno odgovarajući na zahteve i preferencije vozača. Istraživanje aerodinamičnosti u vetro-tunelu nije bilo ograničeno samo na spojlere, takođe je obavljeno i za vozni sistem, koji - kao i na modelu Giulia Quadrifoglio - ima kompletnu oplatu. GTA i GTAm takođe koriste specijalni novi vazdušni ekstraktor koji može da poveća „efekat tla“ automobila, time garantujući odlično prijanjanje na put pri velikim brzinama. Konkretno, na modelu Giulia GTAm, najintenzivnija aerodinamička konfiguracija omogućava da se stvori dupli nivo pritiska u odnosu na model Giulia GTA i trostruko više u odnosu na Giulia Quadrifoglio, model koji je prethodno predstavljao referentnu tačku u segmentu.
Sto deset godina istorije na stazama širom sveta
Nakon što se pojavio 24. juna 1910. godine, brend Alfa Romeo imao je svoj zvanični debi u trkačkom svetu kada je pobedio prvu Regularity trku u Modeni. Od tada, bogato sportsko nasleđe brenda gradilo se kroz niz pobeda i podijumskim plasmanima na mnogim međunarodnim šampionatima. Veza između brenda Alfa Romeo i F1 ispisala je istoriju auto-sporta: brend Biscione - kako Alfa Romeo zovu u Italiji - osvojio je prvi Gran Pri i prvo izdanje najvažnije kategorije auto-trka 1950. godine, kada je Nino Farina bio za volanom modela Alfa Romeo Gran Premio Tipo 158 Alfetta, a taj uspeh ponovljen je 1951. godine od strane Huana Manuela Fanđa u modelu Alfetta 159. Obnavljanje ove posvećenosti takođe je idealan način da se nastavi proslava 110. godišnjice brenda.