Salon automobila u Beogradu

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu

23. Oct 2013

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu


Dokaz da „moćno” može da bude i „efikasno”

 


Model MiTo MY 2014 obnavlja svoju tehnološku sliku zadržavajući pri tom učvršćenu sliku sportskog kompaktnog automobila sposobnog da pridobije vozače koji obraćaju pažnju na italijanski stil i tehnološku izvrsnost radi uživanja u potpuno bezbednoj vožnji. Eksterijer se razmeće novom hromiranom rešetkom, nijansom antracit sive i poliranom završnom obradom prednjih farova. Enterijer je sad još rafiniraniji, počevši od četiri izbora presvlaka i tri potpuno nove komandne table sa specifičnom opremom usklađenom sa verzijom.

Novina ima i među  motorima, sa novim Turbo TwinAir motorom od 0,9 litara koji pruža 105 KS i koji se ističe svojim blistavim karakterom – 105 KS (72 kW) pri 5.500 o/min i maksimalnim obrtnim momentom od 145 Nm pri 2.000 o/min – kao i svojom niskom potrošnjom goriva i niskim emisijama CO2. MiTo pruža sve ovo, ne odričući se performansi, uz najveću brzinu od 184 km/h i ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za samo 11,4 sekunde. Ne zaboravimo i njegovu specifičnu snagu od skoro 120 KS/litar, što je vrednost koja je na nivou sportskih motora. Uz to, Uconnect sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5 inča kompanije „Continental”, koji je dostupan i uz navigacioni sistem koji je razvio TomTom, prvi put se pojavljuje na modelu MiTo MY 2014. Treba samo da dodirnete ekran kako biste preuzeli ili slušali pravu muziku, putujući uz taktove roka. Nije slučajno od 2008. godine ovaj model igrao glavnu ulogu u komunikacionim kampanjama Alfa Romea na koncertima, raznim događajima, nastupima DJ-eva, izložbama i dešavanjima na visokom nivou čiji je pokrovitelj bio ovaj brend.

U zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje, danas se postavka za 2014. godinu sastoji od pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde), 10 boja karoserije i 10 različitih šara aluminijumskih felni. U zavisnosti od verzije, kupci mogu da izaberu neki od motora u širokom dijapazonu motora, u kojem su svi efikasni, pouzdani i štite životnu sredinu: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra koji razvija 70 KS, od 1,4 litra koji razvija 78 KS i od 1,4 litra koji razvija 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem), MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra koji razvija 170 KS, Turbo TwinAir od 0,9 litra koji razvija 105 KS, JTDM od 1,3 litra koji razvija 85 KS, JTDM od 1,6 litara koji razvija 120 KS i LPG Turbo od 1,4 litra koji razvija 120 KS.

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinuAlfa Romeo MiTo za 2014. godinuAlfa Romeo MiTo za 2014. godinu


Model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu


    Novi Turbo TwinAir od 0,9 litara koji razvija 105 KS: potrošnja i nivoi CO2 vodeći u klasi
    Obnovljen stil u znaku inovacija i italijanskog dizajna
    Nova hromirana rešetka, antracit siva boja i brunirana završna obrada svetala
    Nova unutrašnjost: četiri kombinacije tapacirunga i tri potpuno nove komandne table daju još sofisticiraniji izgled
    Novi Uconnect sistem sa ekranom osetljivim na dodir od 5 inča, takođe dostupan uz sistem za navigaciju
    Standard: 7 vazdušnih jastuka, Alfa elektronski Q2, ESC sa sistemom Hill Holder i Alfa dinamičkim upravljanjem


Novi Turbo TwinAir od 0,9 litara i 105 KS

Motor je srce i istovremeno prava snaga svakog Alfa Romeo modela. Ni model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu nije izuzetak: uz sportsku liniju i jak karakter, ovaj novi automobil pruža širok dijapazon vrhunskih motora, opremljenih najnovijom tehnologijom  visokih performansi, koji uz to štite životnu sredinu. Da ne pominjemo činjenicu da se motori brenda Alfa Romeo odlikuju nepogrešivim Alfa Romeo zvukom koji naglašava jedinstvenu prirodu automobila i u potpunosti je u skladu sa ograničenjima za određeni tip i ekološkim aspektima.

Jedna od najvažnijih inovacija modela MiTo MY 2014 podrazumeva novi Turbo TwinAir motor od 0,9 litara i 105 KS sa sjajnim temperamentom i malom potrošnjom goriva. U kombinaciji sa šestobrzinskim ručnim menjačem i DNA selektorom u Dinamičnom režimu, ovaj motor daje 105 KS (72 kW) na 5.500 o/min i maksimalni obrtni momenat od 145 Nm na 2.000 o/min (procene su 105 KS na 5 750 o/min i 120Nm na 1 750 o/min, pojedinačno, u Prirodnom režimu). Uz to, TwinAir motor od 105 KS najbolji je izraz zaštite životne sredine, potvrđen svojom potrošnjom i emisijama CO2 koje su među najnižim u klasi: 4,2 litra/100 km i 99 g/km u kombinovanom ciklusu (koji poseduje sertifikat o usaglašenosti). Značajno je da su emisije toliko niske da su već danas u skladu sa evropskim standardima za 2020. godinu. Drugim rečima, TwinAir Turbo motor od 105 KS je udoban, ekonomičan, štiti životnu sredinu i nikada nije dosadan kada su u pitanju performanse: prikazuje brzinu od 184 km/h i ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za samo 11,4 sekunde, uz izvanrednu specifičnu snagu od 120 KS po litru koja ga stavlja među sportski nastrojenije motore.

Novi motor porodice TwinAir kombinuje koncept smanjenja (smanjenja zapremine i težine) sa sofisticiranim tehnologijama, poput kompresorskog punjenja visokoefikasnim turbopunjačem, integracije izduvnog kolektora sa glavom cilindra i potpuno novim MultiAir sistemom kontrole usisnog ventila. Sa jedinstvenim profilom usisne bregaste osovine, druga generacija MultiAir motora dodatno optimizuje termodinamičku efikasnost motora modulacijom količine recirkulisanih izduvnih gasova u komori za sagorevanje (interni EGR).

Novi TwinAir motor od 0,9 litara koji razvija105 KS upotpunjuje paletu motora koja se sastoji od 2 turbodizel-motora – JTDM od 1,3 litra i 85 KS i JTDM od 1,6 litara i 120 KS (oba unapređena za E5+ standard) – i 5 benzinskih motora: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 70 KS, od 1,4 litra i 78 KS i od 1,4 litra i 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem) i MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 170 KS. Paleta motora uključuje i LPG Turbo od 1,4 litra i 120 KS, vrhunsku koncentraciju snage i tehnologije koja kombinuje vrhunske performanse, zaštitu životne sredine i niske operativne troškove. Novi vozači mogu da biraju između benzinskih motora od 1,4 litra i 70 KS i od 1,4 litra i 78 KS ili JTDM dizel-verzije od 1,3 litra i 85 KS.

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinuAlfa Romeo MiTo za 2014. godinu

 


Stil

Novi MiTo model za 2014. godinu obnavlja svoju tehnološku sliku zadržavajući učvršćenu sliku sportskog kompaktnog automobila koji pridobija vozače koji zahtevaju obraćanje pažnje na detalje, italijanski stil i tehničku izvrsnost radi potpune bezbednosti u vožnji.

 

Postavka za 2014. godinu uvodi neke važne nove odlike stila, počevši od nove redizajnirane rešetke upotpunjene hromiranim okvirom radi stvaranja familijarnog osećaja sa modelom Giulietta, čime prednji deo vozila izgleda aerodinamičnije. Druge nove odlike su antracit siva boja karoserije i brunirana završna obrada prednjih svetala koja
karakteriše sve nivoe opreme. Enterijer je još sofisticiraniji, sada sa četiri nove kombinacije tapacirunga: dva nova Evoluzione materijala (crna/titanijumska ili crna/crvena) za Distinctive nivo, QV Sportiva paket sa novim sportskim sedištima i belim dodacima (dostupnim samo za Distinctive nivo) i novi Heritage crni (Heritage Black) materijal sa zavarenim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde.

Inovacije se nalaze i na komandnoj tabli: Street sa specifičnom crnom verzijom za Impression, Progression i QV Sportiva paket i Evoluzione – dva dizajna komandne table, oba u boji (sivo-crna ili crno-crvena) za Distinctive.

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinuAlfa Romeo MiTo za 2014. godinu



Informacije i zabava

Multimedijalni uređaj koji je proizvela kompanija Continetal, zasnovan na Uconnect sistemu, konceptu platforme za informacije i zabavu sledeće generacije, pojavljuje se po prvi put na modelu MiTo za 2014. godinu kako bi potvrdio duh ambasadora tehnologije koji karakteriše prve korake ovog vozila. Dostupan sa ili bez integrisanog sistema za navigaciju stvorenog u saradnji sa kompanijom TomTom, uređaj odlikuje 5-inčni ekran u boji osetljiv na dodir za pristup mnogim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (medija plejeru, iPod, iPhone, smartfonu...) koji se mogu povezati putem USB porta i Aux-in konektora.Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs za pristup dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja primljenih SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice, direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetootha na Uconnect uređaju.

Odabirom verzije sa integrisanom navigacijom imate mogućnost da koristite dodatne nove karakteristike: pored ugrađene navigacije nastale u saradnji sa kompanijom TomTom® (saprepoznavanjem glasa), sistem će biti opremljen GPS sistemom, sistemom IQ Routes® (koji izračunava najbolji put na osnovu prave prosečne brzine merene na putevima) i sistemom Infotraffic sa najnovijim informacijama u realnom vremenu.
Alfa Romeo MiTo za 2014. godinuAlfa Romeo MiTo za 2014. godinu


Bezbednost

Model Alfa Romeo MiTo dizajniran je da postigne maksimalni rezultat na testovima aktivne i pasivne bezbednosti. Ukratko, potpuna zaštita čini ga jednim od najbezbednijih automobila u oblasti automobilizma, što potvrđuje pet prestižnih zvezdica Euro NCAP.

Novi model nudi, kao standard u čitavoj postavci, najsofisticiranije elektronske uređaje za maksimalnu dinamičku kontrolu vozila (od kočenja do vuče) primenjenu radi još većeg povećanja dinamičkih ograničenja koja ne smetaju vozaču, a obezbeđuju celokupnu bezbednost. Uz kočni sistem koji obezbeđuje izvrsne nivoe performansi, model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu opremljen je ABS sistemom (sistemom protiv blokiranja kočnica), jednim od najsofisticiranijih sistema koji su trenutno dostupni, zajedno sa EBD-om (elektronskom distribucijom sile kočenja). Druge funkcije uključuju sisteme elektronske stabilnosti (ESC) i kontrole vuče (ASR), hidrauličnu pomoćnu kočnicu za sistem kočenja u hitnim slučajevima (HBA), sistem pokretanja automobila na uzbrdici (HILL HOLDER), sistem koji kontroliše kočenje motora kad se pusti pedala za gas (MSR) i sistem kontrole kočenja pri skretanju (CBC). Ova široka lepeza upotpunjena je ALFA Q2 – elektronskim sistemom koji reprodukuje aktivnost samoblokade diferencijala – i Alfa aktivnim upravljanjem, „aktivnim elektronskim upravljanjem” koje navodi vozača da popravi upravljanje na slabo prianjajućim površinama putem svetlosnog impulsa na volanu.

Model Alfa Romeo MiTo MY 2014 jedan je od najbezbednijih automobila u celoj oblasti automobilizma. Novi model predstavlja remek-delo kad je u pitanju pasivna bezbednost. Ukratko, ukupna zaštita čiji su dokaz sedam vazdušnih jastuka kao deo standardne opreme (od kojih su dva Multistage), sigurnosni pojasevi koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima i graničnicima opterećenja, uređaj za zaštitu od trzajne povrede vrata ugrađen u leđni naslon na prednjim sedištima, 5 upozoravajućih svetala prikazanih na malom ekranu koji obaveštavaju vozača o tome da li su sigurnosni pojasevi svih putnika bezbedno vezani i zadnja LED svetla koja unapređuju vidljivost vozila. Da se ne pominje doprinos zaštiti putnika koju čine karoserija, hauba, vrata i poprečni nosač komandne table uz sedišta i stub volana koji su dizajnirani uzimajući u obzir njihovo ponašanje u slučaju nesreće.

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinuAlfa Romeo MiTo za 2014. godinu



Postavka za 2014. godinu

Postavku za 2014. godinu koja se danas prodaje u Italiji odlikuje pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde) i deset boja karoserije, uključujući i novu antracit sivu. Kod Superbike verzije dostupni su i krov i retrovizori u kontrastnoj boji. Izvanredan nivo opreme modela MiTo ponovo se potvrđuje sa deset različitih šara aluminijumskih felni, uključujući i nove 15-inčne Silver Style felne za nivo opreme Impression.

U zavisnosti od verzije, kupci mogu odabrati jedan od motora iz široke ponude – svi su efikasni, pouzdani i štite životnu sredinu: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 70 KS, od 1,4 litra i 78 KS i od 1,4 litra i 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem), MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 170 KS, Turbo TwinAir od 0,9 litara i 105 KS, JTDM od 1,3 litra i 85 KS, JTDM od 1,6 litara i 120 KS i LPG Turbo od 1,4 litra i 120 KS.

Koji god nivo opreme i verziju motora da odaberete, model Alfa Romeo MiTo MY 2014 ima dovoljno bezbednosne opreme kao deo standardne opreme: 7 vazdušnih jastuka, sisteme ESC, Hill Holder, ABS, ASR, pomoćnu kočnicu, MSR, CBC, ALFA Q2 I Alfa dinamičko upravljanje. Četiri paketa koja obuhvataju najpopularniju opcionu opremu i dodatke dostupni su za dalju modifikaciju verzija Distinctive i Superbike; Sport, Comfort, Lusso i Superbike.

 


Mopar®

Za koncept „Performansi, učinka, bezbednosti i agilnosti” Mopar i Alfa Romeo stvorili su posebnu kolekciju za model MiTo za 2014. godinu, punu jedinstvenih i prepoznatljivih dodataka, kao što se može videti u posebnim sportskim setovima koji uključuju bočne trake, prednje i zadnje branike, zadnji spojler i auspuh. Za prilagođavanje svog automobila možete odabrati i jednu od tri različite vrste aluminijumskih felni – od 16, 17 ili 18 inča – i 3 vrste obrade retrovizora: satensku hromiranu, poliranu hromiranu ili titanijum sivu.

Dve vrste zaštitnih pragova (osvetljeni ili od nerđajućeg čelika sa logoom) takođe su dostupne zahtevnijim kupcima, kao i sportske pedale, somotski otirači i kožna ručica menjača i kesa ručice menjača. S druge strane, osećaj sigurnosti i bezbednost zagarantovani su širokom ponudom dečjih sedišta, sistema zaštite od krađe, šipki za prtljag, mreža za prtljag, vučnih kuka, senzora za parkiranje i zavrtnja za zaštitu od krađe felni. Najzad, kada je reč o „infotainment“ sistemu, kupac može kupiti Bluetooth hendsfri set, medija plejer adapter Blue&Me™ za iPod i iPhone i produžetak za namotavanje USB/ajpod kabla za Blue&Me™ verzije. Ovi dodaci vrhunskog kvaliteta savršeno odgovaraju tehničkim i stilskim odlikama novog automobila za potpuno, kompletno prilagođavanje.

Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu


Ime i prezime
Komentar