Alfa Romeo na reliju Gumball 3000

20. Jun 2019

Alfa-Romeo Gumball 3000

Epsko putovanje kroz 11 zemalja za volanom modela Stelvio Quadrifoglio sa veoma upečatljivim dizajnom eksterijera, posebno osmišljenim za ovu priliku u Alfa Romeo dizajn centru. 

 

Ova drumska avantura uključuje više od stotinu superautomobila, prototipova i unikatnih modela i okuplja mnoštvo poznatih ličnosti iz celog sveta, koji vrlo rado podržavaju humanitarni karakter ovog događaja. 

 

Italijanska etapa održava se od 12. juna na Balocco test stazi: to je jedno pravo adrenalinsko iskustvo na deonici između Venecije i Monaka. 

 

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio nastupa u saradnji sa poznatim brendom ultra modernih naočara Carrera, zvaničnim partnerom Gumball relija, kao i sponzorom F1 tima. 

 

Gumball 3000 je automobilski događaj koji nije takmičarskog karaktera i u kojem učesnici prelaze 3.000 milja, tj. skoro 5.000 kilometara po putevima otvorenim za javni saobraćaj, a svako izdanje ovog događaja posećuje mesta poznata po svetskom džet setu. Slavne ličnosti iz čitavog sveta redovno učestvuju na ovom reliju: umetnici, privrednici, trendseteri, filantropi i svi oni pomažu da se prikupe sredstva i podigne medijska eksponiranost humanitarnih projekata Gumball fondacije.  Ova fondacija podržava projekte namenjene mladima, edukativne projekte, kao i sportske, infrastrukturne i ekološke programe širom sveta. Zato je humanost uvek pravi pobednik.

 

Ove godine, Gumball reli protutnjaće Evropom počevši od Mikonosa i završiće se na Ibici. Između te dve tačke, reli će proći kroz Atinu i Solun na svom putu za Porto Montenegro u Tivtu. Automobili će potom da prođu kroz Hrvatsku, da bi stigli u Veneciju. Zatim će svi timovi prodefilovati test stazom Balocco (okrug Verčeli u Italiji), pružajući tako priliku kompaniji Alfa Romeo da u svom domu ugosti jedinstveni spoj fantastičnih automobila, zabave i poznatih ličnosti. Ova test staza je jedna od najznačajnijih lokacija za ovaj brend, ona predstavlja mesto na kojem su nastali modeli koji su bili deo Alfa Romeo trkačkih timova i koji su pobeđivali na najpoznatijim trkačkim stazama širom sveta. Povorka potom nastavlja put do Monaka, a sledećeg dana stići će u Barselonu, da bi na kraju stigla do poslednje destinacije na Balearima. 

 

Međutim, vožnja na test stazi nije jedini omaž brenda Alfa Romeo dvadesetogodišnjoj istoriji Gumball relija: na današnjem početku relija, svi obožavaoci bili su očarani veličanstvenim, posebno dizajniranim terencem Stelvio Quadrifoglio, sa jedinstvenog izgleda za koji se pobrinuo Alfa Romeo dizajn centar. 

 

Ovo se nadovezuje na poseban dizajn eksterijera koji je viđen 14. februara na stazi Fiorano, tokom testiranja bolida Alfa Romeo Racing tima pod nazivom C38, kada je Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen) učestvovao u test vožnji za volanom trkačkog bolida sa jedinstvenom bojom San Valentino na kojoj se smenjuju deteline i srca. 

 

Za ovaj poseban model Stelvio Quadrifoglio koji će učestvovati na Gumball reliju, dizajneri iz Alfa Romeo centra odabrali su temu koja odražava luksuzni sportski imidž brenda, sa akcentom na posebnim bojama i atraktivnim karakteristikama tipičnim za izgled luksuznih automobila, superautomobila, prototipova, trkačkih automobila i unikatnih modela koji čine ovaj događaj tako posebnim. 

 

Volcano Black boja karoserije protkana je sivim motivom deteline, čime je legendarni logo postavljen po celoj površini karoserije. Ta osnovna šara naglašena je fluorescentnim zelenim elementima, čime se dočaravaju najprepoznatljiviji detalji ikonografije brenda Alfa Romeo. To uključuje veliku zmiju na bočnim panelima, Alfa Romeo natpis na zadnjem staklu u najklasičnijem fontu i logo brenda preko celog kova. Aluminijumski naplatci od 20 inča u istoj su boji, kao i Alfa Romeo logo koji se posebno ističe na crnim kočnim čeljustima, posebno dizajniranim za stil koji garantovano privlači pažnju, potpomognut poliranim klasterom zadnjih svetala: ovaj Alfa Romeo Stelvio oduševiće posmatrače u 11 evropskih zemalja i to ne samo zbog svojih performansi ili prepoznatljivog Quadrifoglio zvuka koji proizvodi 2,9-litarski V6 Bi-Turbo motor sa ogromnih 510 KS.


Ime i prezime
Komentar