Dačija najavila novog Logana i Sandero Stepway

07. Sep 2020

Dacia Sandero i Logan trće generacije

 

Dačija predstavlja treću generaciju modela novi Sandero Stepway i Logan, potpuno ovog dizajna. Ove modernije verzije verno prenose duh svojih prethodnika. Uz uvek nenadmašnu cenu i kompaktne spoljašnje dimenzije, novi modeli nude savremeniju, bogatiju opremu i više svestranosti, zadržavajući pritom svoje osnovne vrednosti, a to su jednostavnost i pouzdanost.

 

Danas se više nego ikada ponuda vozila Dačija savršeno podudara sa očekivanjima kupaca kojih je sve više i čije se mišljenje sve više uzima u obzir. U njihovom svakodnevnom životu kao i u njihovoj potrošnji svaka radnja danas poprima novo značenje i nove vremenske odrednice: „izolovani čin” sada je zamenjen dugoročnim „pristupom”. Posebno mesto u ovom novom sistemu zauzima automobil: radi se o kupovini na duži rok, a odabir automobila dobro je promišljen i simboličan. Zašto uvek ciljati na nešto više, kada naši kupci žele samo nešto bolje i po pravednoj ceni – kažu u Dačiji. 

 

Počevši od jednog modela koji se proširio u kompletnu i raznoliku paletu modela, Dačija već 15 godina sprovodi transformaciju automobila. Sandero je postao kultni model i bestseler, a od 2017. godine je i najprodavaniji privatni automobil u Evropi. 

Tokom 15 godina marka Dačija se u automobilskoj industriji nametnula kao predvodnik pokreta. Radi se o vrhunskoj marki koja stvara osećaj povezanosti. To je marka čija ponuda danas poprima još jednu dodatnu dimenziju sa dva nova modela koji su modernizovani, ali ipak fokusirani na ono što je kupcima rumunskog proizvođača važno.

 

Savremene i dinamične linije

 

Povišenim voznim sistemom Sandero Stepway postaje svestrani pustolov Dačijine palete modela. Upečatljiv dizajn spoljašnjeg dela ovog automobila poziva na bekstvo i avanturu. Novi Sandero Stepway dodatno naglašava imidž i obeležja crossover vozila. Na prednjem delu odmah zapada za oko prepoznatljiv, rebrasti i obliji poklopac motora, hromirani logotip Stepway na prednjoj maski i istaknuta krilca iznad svetala za maglu. 

 

Silueta novog potpuno redizajniranog Logana je fluidnija, dinamičnija i blago izdužena. Fluidna krovna linija, radio-antena postavljena na kraju krova i blago smanjenje bočnih staklenih površina doprineli su da se dobije mnogo elegantnija silueta. Svetlosni potpis u obliku slova Y, točkovi u ravni karoserije i izražajniji dizajn određenih elemenata poput kvaka na vratima atributi su novog Logana.

 

Jedinstven svetlosni potpis

 

Prednja i zadnja svetla premijerno otkrivaju novi svetlosni potpis marke Dačija u obliku slova Y. Upravo zahvaljujući ovakvim svetlima treća generacija odiše snažnim identitetom. Napred i pozadi vodoravna linija povezuje dva svetla i ulazi u njihove kvire čime se automobili vizuelno čine širi.

 

Ovo je nova generacija klasika koji nude uvek isto obećanje: više pametnih rešenja, dostupnost većem broju ljudi i zadržavanje karakterističnih obeležja marke Dačija. 

 

Na žalost Novi Sandero neće biti dostupan na domaćem tržištu.

 

 

O marki

 

Dačija je marka u sastavu Renault Grupe, prisutna u 44 zemlje, najviše u Evropi i u zemljama Mediterana. Nastala je u Rumuniji 1968. godine, marku je kupila Grupa Renault, a ponovno je pokrenuta 2004. godine kad je predstavljen Logan. Dačija nudi automobile sa najboljim odnosom uloženog i dobijenog na tržištu. Zahvaljujući svojim popularnim modelima - Logan, Sandero i Duster - marka je postigla veliki komercijalni uspeh. Dačija je 2019. godine postavila prodajni rekord sa 737.000 prodatih automobila u godini i sada ima gotovo 6,5 miliona kupaca.

 

 


Ime i prezime
Komentar