Novom kombinacijom boja, koju je dizajnirao Alfa Romeo Centro Stile i u sada već tradicionalnim crvenim i belim bojama tima, ovaj automobil, dizajniran pod koordinacijom tehničkog direktora Žana Monšoa, predstavlja evoluciju modela C39 koji je završio sezonu 2020. Zbog ograničenja usled propisa, automobil je zadržao mnoge komponente svog prethodnika, dok je i dalje upadljiv njegov obnovljeni izgled. Ispod karoserije, krije se Ferrari motor, spreman za novu sezonu, trkom u C41 u Barseloni.
Električni Alfa Romeo za dve godine
15. Jul 2020
Fiat Chrysler Automobiles (FCA) nisu bili naročito proaktivni kada je reč o elektrifikaciji automobila. Iako su pre dve godine objavili plan puta u kome je detaljno opisan njihov plan za 2022. godinu, nije postignut veliki napredak i zapravo su neki od njih vraćeni u nazad. Alfa Romeo je primer koji je planirao sedam automobila za 2022. godinu, a šest ih je imalo najmanje hibridnu varijantu. Odlaskom Giuliette, Alfa Romeo imaće uskoro samo dva modela i neće imati potpuno električni model u obliku malog SUV-a do 2022. godine.
Alfa Romeo 2022. godine lansiraće svoj prvi električni automobil - kompaktni električni krosover. Po veličini biće pandan Audiju Q2.
U gami Alfa Romeo za sada nema ni hibridnih modela, a pogotovu električnih autombila. Iduće godine trebalo bi da počne prodaja krosovera srednje veličine Tonale opremljenog punjivim hibridnim pogonom.
Italijani će 2020. godine da prestanu da proizvode porodični hečbek Giulietta. Nakon toga ostaće samo dva automobila u gami Alfa Romeo - limuzina Giulia i SUV Stelvio. Međutim, do kraja 2022. godine biće ih već četiri - dodaće Tonale i kompaktni električni krosover.
Za sada se malo zna o ovom električnom krosoveru. Poznato je da će se u dizajnu razlikovati od modela Tonale. Proizvodiće se na eCMP platformi preuzetoj od PSA Grupe. Električne verzije modela Peugeot 208, Peugeot 2008, DS3 Crossback i Opel Corsa već su stvorene na ovoj platformi.
Alfa Romeo, uvodeći novi krosover na tržište, očekuje da će povećati prodaju. Italijanska kompanija planira da u narednim godinama proda 400.000 automobila godišnje. U poslednje vreme njena prodaja bila je loša. Tako je u 2019. godini u Evropi prodato 54.365 automobila Alfa Romeo, što je 50 odsto manje nego u 2018. godini.
Portparol kompanije Alfa Romeo rekao je:
„Kada smo lansirali Giuliu i Stelvio, prepoznati smo kao sportski brend, zbog neverovatne upravljivosti. Pokušavamo da objasnimo da naši automobili nisu samo sportski, već mogu da se voze i na komforan način, nešto što kupci ranije nisu očekivali od Alfa Romea, da bi nam pomogli da se obratimo većoj korisničkoj bazi. Što se tiče električne energije, ostaćemo dosledni sportskoj osobenosti Alfa Romea i koristićemo električne motore za ostvarivanje takvih performansi. Želimo da realizujemo očekivanja kupaca kompanije Alfa Romeo, ali i onih kupaca koji traže komfor. B-segment je verovatno najbolje rešenje za domet i upotrebu, a infrastruktura za ponovno punjenje biće bolja do trenutka pojavljivanja automobila. Evoluciju tržišta videćemo prilično brzo. Na tržištu vidimo različite pristupe - neki su uspešni, neki ne baš toliko. Imamo priliku da vidimo šta i kako napreduje i da na pravi način reagujemo.“